۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۳۰۵۱۷۵
آیت الله نمازی:

برخی از ماهیت کشنده و سمی استکبار غافل هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان ماهیت استکبار را سمی و کشنده عنوان کرد و گفت: درحالی‌که رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان بسیج نسبت به طراحی و برنامه ریزی دشمن هشدار می دهند اما برخی ها دیدگاه شان برخلاف دیدگاه رهبری است و معتقدند باید با آمریکا کنار بیاییم چون تصور می کنند گره مشکلات نظام با همکاری با آمریکا باز می شود.
آيت الله عبدالنبي نمازي آيت الله نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان بسیج را مهم قلمداد کرد و با اشاره به ای نکه دولت آمریکا و استکبار امروز مظهر دشمنی با ملت ایران است گفت: رهبری در این دیدار فرمود بسیج در عرصه های مختلف دفاع از آرمان ها، ارزشها و هویت انقلابی و ملی در مقابل دشمن قدار و شیطان صفت قرارگرفته است.

 

وی افزود: رهبر انقلاب در این دیدار همچنین به ضرورت هوشیاری دائم در مقابل شیوه های مختلف دشمنی سخت و نرم استکبار اشاره کردند و استفاده از پروژه نفوذ را از جمله موضوعات بسیار مهم در دشمنی نرم اعلام کردند.

 

آیت الله نمازی همچنین با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر این‌که باید باور کنیم دشمن در حال طراحی و برنامه ریزی و توطئه است، گفت: درحالی‌که رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان بسیج در رابطه با طراحی و برنامه ریزی دشمن هشدار می دهند اما برخی ها دیدگاه شان برخلاف دیدگاه رهبری است و معتقدند باید با آمریکا کنار بیاییم چون گره مشکلات نظام با همکاری با آمریکا باز می شود و این در حالی است که ماهیت استکبار مانند افعی، ظاهری زیبا اما باطنی سمی و کشنده دارد و از غافل هستند.

 

 نماینده ولی فقیه درکاشان گفت: با این که رهبر معظم انقلاب مکرر توصیه و تأکید دارد آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند اما برخی هنوز متوجه این توصیه رهبرمعظم انقلاب نشده اند.

 

ملاقات رییس جمهور روسیه با رهبر معظم انقلاب بازتاب جهانی داشت

آیت الله نمازی همچنین از ملاقات پوتین رییس جمهور روسیه با رهبر معظم انقلاب به عنوان یکی از مهمترین ملاقات های انجام شده بین سران 10 کشور صادرکنند نفت در گردهمایی تهران نام برد و افزود: رییس جمهور روسیه بر خلاف عرف دیپلماسی روسای جمهور و رجال سیاسی که وقتی وارد کشوری می شوند باید ضمن انجام آداب و تشریفات رسمی از گروه نظامی مستقر در فرودگاه سان ببیند، بدون انجام این تشریفات از فرودگاه مستقیما به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران رفت.

 

وی افزود: در دیدار پوتین رییس جمهور روسیه با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران که حدود دو ساعت به طول انجامید رهبری مطالب مهمی را بیان کرد که بازتاب جهانی در رسانه های جهان داشت.  

 

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری یاد آورشد: رهبر انقلاب در این دیدار گفتند نقشه بلند مدت آمریکا برای منطقه به زیان همه ملت ها و کشورها به ویژه ایران و روسیه است که باید با هوشمندی و تعامل نزدیک تر آن را خنثی کرد، ضمن این که مسأله هسته ای به مرحله ای رسیده است ما هیچ اعتمادی به امریکا نداریم.  

 

آیت الله نمازی افزود: پوتین رییس جمهور روسیه نیز در دیدار با رهبر معظم انقلاب ضمن ابراز خشنودی  از دیدار با معظم له از جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری مستقل و استوار و با دورنمایی بسیار خوب نام برد و جمهوری اسلامی ایران را متحدی مطمئن در منطقه و جهان دانست.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین به اتفاقات جهان اسلام نیز اشاره کرد و گفت: جان کری وزیر امورخارجه آمریکا در سفر به فلسطین اشغالی  در حالی که هیچ توجیهی برای حملات فلسطینی ها علیه اسرائیل نمی داند اما از آن طرف در دیدار با نتانیاهو، دفاع از خود و مقابله با تروریست را حق اسرائیل می داند.

 

آیت الله نمازی گفت: وزیر امور خارجه آمریکا در حالی عده ای کودک و زن و پیرمرد را که با سنگ از خود دفاع می کنند تروریست می داند که نظامیان رژیم اشغالگر اسرائیل که با گلوله های آتشین مردم بی گناه و بی دفاع فلسطین را قتل عام می کنند را دفاع از خود در برابر تروریست می داند.  

 

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه با اشاره به پیاده روی میلیونی اربعین حسینی گفت: بنی امیه و بنی عباس قصد داشتند حادثه عاشورا و کربلا در تاریخ دفن کنند اما امروز دنیا حسینی شده است و برای عزاداری اربعین حسینی مردم مسلمان از سراسرجهان کشورهای اسلامی و غیر اسلامی با پای برهنه و پیاده به زیارت امام حسین(ع) می روند و به ندای هل من ناصرینصرنی امام حسین(ع) لبیک می گویند./1307/پ201/ج1

ارسال نظرات