۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۳۰۵۱۸۷
آیت الله علما:

اربعین حسینی نماد وحدت و یکپارچگی مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به حضور میلیونی مردم در اربعین حسینی، گفت: اربعین حسینی نماد وحدت و یکپارچگی مسلمانان است.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه ششم آذرماه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب عنوان داشت: اتحاد و یکپارچگی میان مسلمانان باید حفظ شود و تحت هر شرایطی با همبستگی و انسجام در برابر دشمنان اسلام ایستاد.


آیت الله علما جنایات رژیم صهیونیستی را خطری برای جهان اسلام دانست و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با جنایات و کشتار مردم مظلوم درصدد براندازی اسلام و سلطه کشورهای اسلامی با حمایت و کمک دیگر مستکبران است.


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به فرارسیدن روز نیروی دریایی گفت: نیروهای نظامی همواره پاسدار ارزش های انقلاب هستند، نیروی دریایی نیز نقش بسزایی در کوتاه کردن دست دشمنان از خاک انقلاب اسلامی را داشت و ضربات مهلکی بر صدام و نیروهای تحت امرش وارد کرد.


امام جمعه کرمانشاه به اقتدار ایران در تمام عرصه ها اشاره و ابراز کرد: خوشبختانه ایران اسلامی در تمامی زمینه های دریایی، زمینی و هوایی از اقتدار و عزت فوق العاده ای برخوردار است و همگی مرهون مجاهدت رزمندگان و نیروهای نظامی است.


وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت آیت الله مدرس یادآور شد: انقلاب اسلامی مملو از مردانی است که در برابر رژیم پهلوی ایستادگی کردند و با مجاهدت و فداکاری خود ماندگار شدند.


آیت الله علما در ادامه افزود: صداقت، شجاعت و شهامت از فضائل بارز اخلاقی آیت الله مدرس بود از این رو نمایندگان باید از خصوصیات وی درس گرفته و الگو برداری کنند.


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: بسیج یادآور حماسه سازان و مدافعان انقلاب اسلامی است که با اخلاص و ایمان راسخ تمام قد در برابر دشمنان ایستادگی کردند.


امام جمعه کرمانشاه در پایان اربعین حسینی را نماد وحدت و انسجام مسلمانان دانست و عنوان داشت: حضور میلیونی مردم در اربعین حسینی پیام های فراوانی را به  دشمنان اسلام خواهد داد و از بارزترین آن ها اتحاد و یکپارچگی مسلمانان است./857/201/ب1

ارسال نظرات