۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۳۰۵۱۹۱
آیت‌الله نعیم آبادی:

آمریکا از هر ترفندی برای نفوذ به کشور استفاده می‌کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در هزمرگان با بیان این‌که آمریکا به بهانه فعالیت های اقتصادی و حتی گردشگری قصد جاسوسی و نفوذ دارد، گفت: شیطان بزرگ از هر ترفندی برای نفوذ در کشور استفاده می کند.
آيت‌الله غلامعلي نعيم آبادي،‌ امام جمعه بندر عباس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی امام جمعه بندرعباس در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به جایگاه ارزنده زن در اسلام گفت: شناساندن این جایگاه به جامعه سبب می شود تا زنان و دختران مسلمان به سراغ جنبش هایی همانند فمینیسم نروند.

 

 

وی با اشاره به هفتم آذرماه سالروز نیروی دریایی، گفت: اقتدار و سربلندی ایران در دریا را مرهون نیروی دریایی است زیرا این نیرو در ابتدای جنگ توانست نیروی دریایی عراق را فلج و سکوهای نفتی دولت بعثی را منهدم سازد.
 
 
 
امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نیروی دریایی را نیروی راهبردی حافظ مرزهای آبی کشور معرفی کردند، اذعان داشت: نیروی دریایی ارتش را مایه افتخار ملت ایران می دانیم.
 
 
 
وی گفت: نیروی دریایی ارتش با رشادت و عملیات های حساب شده، قدرت نیروی دریایی ارتش عراق را تا پایان جنگ از هم پاشید.
 
 
 
امام جمعه بندرعباس به بیانات رهبری پیرامون نفوذ دشمن اشاره کرد و بیان داشت: شیطان بزرگ آمریکا از هر ترفندی برای نفوذ استفاده می کند.
 
 
 
آیت الله نعیم آبادی گفت: این شیطان بزرگ به بهانه فعالیت های اقتصادی و حتی گردشگری قصد جاسوسی و نفوذ دارد؛ بمب گذاری شهادت رجایی و باهنر از سوی نفوذی ها شکل گرفت.
 
 
 
وی، نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران را یک نیروی مقتدر٬ شجاع و متعهد خواند که برای حفظ نظام و ایجاد امنیت در عرصه های ملی و بین المللی تلاش می کند.
 
 
 
امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بیشترین لطمات را از جاسوسی ها و نفوذی ها خورده است تاکید کرد: تنها بسیج می تواند مانع از نفوذ دشمن باشد.
 
 
 
وی با بیان اینکه جریان بسیج را نمی توان منحرف کرد گفت: مقام معظم رهبری با تمام قدرت از بسیج حمایت می کنند و تاکید دارند که بسیج همانند انقلاب متعلق به همه ایرانیان است و نباید جناحی شود.
 
 
 
نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره داشت و این رویداد را برای کشور بسیار مهم خواند و از کاندیداها خواست از سر ادای تکلیف و وظیفه شرعی در این انتخابات حضور یابند.
 
 
 
امام جمعه بندرعباس همچنین به روز جهانی معلولان اشاره کرد و افزود: هنر ما در شناسایی توانایی های معلولان جامعه و کنار نگذاشتن آنها از جامعه است.
 
 
 
وی با اشاره به استعدادها و توانایی های افراد معلول بسیاری در جامعه بر شناساندن توانایی های آنان و بکار گیری در شرایط خاص تاکید داشت.  
 
 
 
نماینده ولی فقیه در هرمزگان در پایان بر اداره آبرومندانه زندگی معلولان تاکید کرد و بیان داشت: باید با شناخت معلول و آن طور که دین دستور داده با معلول رفتار کرد./851/201/ب1
ارسال نظرات