۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۳۰۵۳۱۷
نماینده ملایر در مجلس:

اجرای برجام نباید به استقلال کشور خدشه وارد کند/ اختلاف مسؤولان روزنه ای برای نفوذ دشمن است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اجرای برجام نباید به حفظ استقلال کشور خدشه ای وارد کند، گفت: ما نباید به نحوی در برجام رفتار کنیم تا توانمندی ها و استقلال کشور زیر سوال برود، در طول تاریخ، ملت ایران همیشه مستقل و قدرتمند بوده و در برابر ظالمان ایستادگی کرده است.
چهاردولي نماينده ملاير

علی نعمت چهاردولی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، با بیان این که همه باید توجه داشته باشیم که اجرای برجام به حفظ استقلال کشور خدشه وارد نکند، اظهار کرد: البته اگر ما قصد داریم تا کشوری قدرتمند داشته باشیم باید با سایر کشورها روابط داشته باشیم و امیدواریم برجام بتواند مقدمات برقراری رابطه در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را با سایر کشورها فراهم کند.


وی با بیان این که برجام متعلق به تمام ملت ایران است و نباید آن را جناحی و یا منتسب به گروه خاصی کرد، افزود: اگر بنا باشد برجام عزت کشور را حفظ کند متعلق به تمام ملت است و اگر به استقلال کشور خدشه وارد کند تاوانش را تمام ملت خواهند پرداخت و در این راستا همه مسئولان باید با یکدیگر همدل شوند تا برجام نتایج خوبی را برای کشور و ملت به همراه بیاورد.


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که پروژه نفوذ از سوی دشمن را باید جدی گرفت، تصریح کرد: ما نباید به نحوی در برجام رفتار کنیم تا توانمندی ها و استقلال کشور زیر سوال برود، در طول تاریخ، ملت ایران همیشه مستقل و قدرتمند بوده و در برابر ظالمان ایستادگی کرده است .


وی با بیان این که بسته شدن راه نفوذ دشمن با درگیری های داخلی ممکن نخواهد بود، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بارها به سه قوه توصیه کردند که با یکدیگر همدل باشید، در شکاف بین قوا و دولتمردان و دولت و مجلس نفوذ آسان می شود و اگر ما با یکدیگر همدل باشیم می توانیم سد محکمی در برابر نفوذ دشمن ایجاد کنیم.


چهاردولی گفت: امروز دشمن در تلاش است تا فرهنگ خود را وارد فرهنگ جمهوری اسلامی کنند و در این راستا برنامه ریزی منظمی انجام داده اند، جنگ فرهنگ ها جدی است و ما نباید در این عرصه منفعلانه عمل کنیم.


وی با اشاره به اهمیت نظارت بر اجرای دقیق برجام، تصریح کرد: کسانی که قصد نظارت بر اجرای برجام را دارند باید هدفشان حفض دستآوردها و کیان کشور باشد./858/ت302/ج

ارسال نظرات