۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۳۰۵۳۴۱
مرکز آموزش های تخصصی شیعه شناسی برگزار می کند؛

کارگاه «بازخوانی زندگی حضرات معصومین و نقش آنها در تحقق حیات طیبه»

خبرگزاری رسا ـ از سلسله کارگاه های علمی مرکز آموزش های تخصصی شیعه شناسی کارگاه «بازخوانی زندگی حضرات معصومین و نقش آنها در تحقق حیات طیبه» با توجه به مسائل شیعیان جهان معاصر، برگزار می شود.
مرکز آموزش تخصصي شيعه شناسي حوزه علميه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرکز آموزش های تخصصی شیعه شناسی وابسته به زیر نظر حضرت آیت الله مکارم شیرازی با توجه به مسائل شیعیان جهان معاصر اقدام به برگزاری کارگاه‌هایی با عنوان «بازخوانی زندگی حضرات معصومین و نقش آنها در تحقق حیات طیبه» کرده است.

 

شایان ذکر است این 14 کارگاه با موضوعات زندگانی یکایک ائمه معصومین برگزار می شود؛ از مزایای این کارگاه می توان به اعطای گواهینامه بر اساس ضوابط مصوب، اولویت در پذیرش سطح سه و چهار رشته شیعه شناسی ویژه طلابی که سطح 2 یا 3 حوزه را به پایان رسانده اند و اولویت در دعوت به همکاری در برنامه های پژوهشی و فرهنگی مرکز اشاره کرد.

 

طلاب حوزه های علمیه و دانشجویان دانشگاه ها در تمام سطوح و مقاطع تحصیلی می توانند در این کارگاه شرکت کنند و افرادی که از نظر مدرک، پایین تر از سطح طلبگی و دانشجویی هستند و احساس می کنند که توانایی و استعداد گذراندن این دوره دارند، برای شرکت در این برنامه باید مصاحبه علمی تعیین سطح بدهند.

 

گفتنی است علاقه مندان تا 10 آذر می توانند از طریق سایت www.shia-ac.com  برای شرکت در کارگاه ثبت نام کنند./1330/پ203/ف

ارسال نظرات