۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۳۰۵۳۴۴
آیت الله مهمان نواز:

مهم ترین هدف ناامنی در اطراف مرزهای ایران نفوذ به جمهوری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: مهم ترین هدف دشمنان از ایجاد و تداوم ناامنی در اطراف مرزهای ایران، نفوذ به کشور و نظام اسلامی است.
آيت الله مهمان نواز- ديدار فرمانده موشکي نيروي دريايي ارتش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار امیر دریادار دوم علی وفادار، فرمانده موشکی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران که به مناسبت هفتم آذر، روز نیروی دریایی صورت گرفت، نقش نیروهای نظامی از جمله نیروی دریایی را در حفاظت و حراست از کشور و نظام اسلامی بسیار مهم دانست.

 

وی با بیان اینکه در طول بیش از 36 سال گذشته نیروی دریایی همواره نقش بی بدیلی در دفاع از انقلاب و کیان مملکت داشته است، تصریح کرد: رشادت های جان برکفان نیروی دریایی در هشت سال دفاع مقدس هیچ گاه از خاطر این ملت و کشور پاک نمی شود.

 

آیت الله مهمان نواز با اشاره به اینکه خدمت در نیروی دریایی و تلاش برای حفاظت از دین و مملکت اسلام توفیق بزرگی است که نصیب برخی از بندگان برگزیده خداوند شده است، از نیروهای این بخش خواست تا قدر این موهبت الهی را بدانند.

 

به گفته وی در این شرایط حساس که دین خدا و مملکت اسلامی از سوی دشمنان مختلفی تهدید می شود، خدمت و کار کردن در راستای حراست از دین و دیار مایه افتخار است.

 

آیت الله مهمان نواز با بیان اینکه افسران نیروی دریایی ستاره های درخشان نظام و انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح کشور اعم از دریایی، زمینی و هوایی باید همچون گذشته با تقویت روزافزون توان نظامی و اعتقادی خود، مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان اسلام و انقلاب در این سرزمین شوند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب هیچ گاه از ضربه زدن به کشور و ملت اسلامی غافل نشده و همواره توطئه های ددمنشانه خود را پیگیری می کنند، تصریح کرد: اکنون نیز یکی از اهداف اصلی ناامنی هایی که در اطراف مرزهای ایران اسلامی از سوی دشمنان و ایادی آنها در منطقه ایجاد شده و تداوم می یابد، نفوذ به کشور و نظام اسلامی ایران است.

 

آیت الله مهمان نواز با تأکید بر اینکه در این شرایط حساس همه نیروهای داخلی کشور می بایست ولایت مدار محض و گوش به فرمان رهبری باشند، افزود: ملت و نظام اسلامی تاکنون با تبعیت از رهبری قله های پیشرفت و مؤفقیت را یکی پس از دیگری فتح کرده و به فضل الهی از این پس نیز این گونه خواهد بود.

 

عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: اکنون و پس از توافق هسته ای بین ایران و کشورهای غربی نیز جمهوری اسلامی و ملت مسلمان ایران می توانند با بهره گیری از درایت ولایت فقیه و جلوگیری از نفوذ فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی دشمن همچون گذشته قدرت و عزت خود را به جهانیان نشان دهند./9314/202/ب1

ارسال نظرات