۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۳
کد خبر: ۳۰۵۴۳۲
استاد حوزه علمیه:

گناه سبب کاهش روزی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام جبرئیل گفت: اگر بخواهیم رزق ما بیشتر بشود باید استغفار کنیم گناه، رزق را بسیار کم می‌کند اگر بخواهیم رزق ما مثل باران زیاد باشد صدقه زیاد بدهیم.
حجت الاسلام سيدمحمدرضا جبرئيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام محمدرضا جبرئیل، شب گذشته در مراسم عزاداری که در مسجد علی بن ابیطالب(ع) زاهدان برگزار شد، گفت: زمانی که امام زمان(عج) ظهور کند و حکومت الهی در دنیا مستقر بشود دیگر هیچ ظلمی نمی‌شود.

 

وی ادامه داد: بقای نظام هر دولت وملتی به دو رکن مهم یعنی بخش اجتماعی و دیگر اقتصادی بستگی داد، از این دو مهم تر این است که اگر امنیت نباشد آن کشور خیلی زود از هم پاشیده می‌شود.

 

حجت الاسلام جبرئیل افزود: اگر یک کشور از نظر اجتماعی به مشکل بخورد این باعث می‌شود مردم آن کشور به گناه کشیده شوند و بهترین را برای ورود شیطان است در ما هیچ نقضی وجود ندارد ما خودمان آن را به وجود می‌آوریم.

 

استاد حوزه علمیه با اشاره به رزق الهی اظهار داشت: خدا برای هر موجودی یک رزق مخصوصی داده است انسان نباید غصه رزق را بخورد تنها کافی است دنبال رزق برود کسی که تقوا داشته باشد خدا به او رزق خوبی می‌دهد.

 

وی اضافه کرد: ما دو نوع رزق داریم اول رزقی است که ما دنبال آن می‌رویم و دیگری آن است که خودش می‌آید اگر بخواهیم رزق ما بیشتر بشود باید استغفار کنیم گناه، رزق را بسیار کم می‌کند اگر بخواهیم رزق ما مثل باران زیاد باشد صدقه زیاد بدهیم./831/203/ب1

ارسال نظرات