۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶
کد خبر: ۳۰۵۴۳۴
با هدف تحکیم روابط زوجین؛

کارگاه «مهارت های زندگی» برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد، کارگاه مهارت های زندگی را با هدف تحکیم روابط زوجین برگزار می کند.
کارگاه «مهارت های زندگی» برگزار می شود کارگاه «مهارت های زندگی» برگزار می شود

خانم اکبری، مسؤول روابط عمومی مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد، کارگاه مهارت های زندگی را با هدف تحکیم روابط زوجین برگزار می کند.

 

وی با اشاره به این که این کارگاه با محوریت روابط خصوصی همسران برگزار می شود، ابراز کرد: این کارگاه با حضور بانو سکینه نیک، کارشناس مسائل خانواده و مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد برگزار می شود.

 

اکبری با خاطر نشان کردن این که در آیات و روایات، توصیه های فراوانی بر تحکیم نظام خانواده بیان شده است، افزود: روابط پایدار زوجین در ثبات نظام خانواده نقش مؤثری دارد؛ از این رو عواملی چون صبر و مدارا مؤثر در تحکیم روابط همسران است.

 

وی اظهار کرد: حضرت آیت الله خامنه ای می فرمایند: «طبیعت مرد، طبیعت خام‌تری نسبت به زن است و در میدان خاصی، شکننده‌تر است و مرهم زخم او، فقط و فقط نوازش همسر است حتّی نه نوازش مادر!.»

 

مسؤول روابط عمومی مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد با خاطر نشان کردن این که عموم بانوان می توانند در این کارگاه شرکت کنند، یادآور شد: این کارگاه، روز های 8 و 15 آذز ماه در مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) مشهد برگزار می شود./1309/303/ب1

ارسال نظرات