۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۳۰۵۴۶۰
امام جمعه شبستر:

مبارزه با نفوذ در تمام عرصه‌ها ضروری است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شبستر گفت: ملت ایران اسلامی تاکنون تسلیم دشمن نشده و با حضور خود در عرصه و صحنه توطئه‌های دشمن را خنثی کرده‌اند، باید بانفوذ دشمن در هر عرصه‌ای مبارزه شود.
حجت الاسلام علي محمدزاده

حجت‌الاسلام علی محمد زاده، امام‌جمعه شبستر و عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در جلوگیری از نفوذ دشمن اظهار داشت: بحث نفوذ دشمن نباید فراموش شود چرا که تمام مشکلاتی که دشمن در مقابل نظام اسلامی ایجاد کرده از طریق نفوذ و جاسوسی بوده است.


وی ادامه داد: دشمن به فکر نفوذ اقتصادی و تضعیف اقتصاد کشورمان است و ملت باید با استفاده از تولیدات داخلی در پیشرفت صنعت و اقتصاد مقاومتی ایران اسلامی تلاش کنند و زمینه‌ساز اقتصادی غیر آسیب‌پذیر در برابر اجانب شوند.


امام‌جمعه شبستر با تأکید بر اجرای شروط رهبری درباره برجام عنوان کرد: ملت ایران اسلامی تاکنون تسلیم دشمن نشده و با حضور خود در عرصه و صحنه توطئه‌های دشمن را خنثی کرده‌اند، باید بانفوذ دشمن در هر عرصه‌ای مبارزه شود و نباید از اهداف اسلام، نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی غافل شویم.


وی با اشاره به خطر استحاله ارزش‌های نظام اسلامی با حفظ صورت آن، تصریح کرد: دشمن تلاش دارد با حفظ صورت انقلاب سیرت و ماهیت دینی و ارزشی آن را از میان ببرد، نفوذ برنامه دشمن برای تغییر سیرت و ماهیت نظام است که باید توصیه‌ها و دستورات رهبری در این خصوص جدی گرفته شود.


حجت‌الاسلام محمد زاده با تأکید بر حفظ هوشیاری و دشمن‌شناسی همراه با شناخت شیوه‌های نفوذ در کشور، افزود: دشمن به فکر نفوذ دوباره در ایران است و استکبار جهانی و آمریکا مراحل مختلفی را برای نفوذ در نظام اسلامی برنامه‌ریزی کرده‌اند، مسؤولان و ملت لازم است با حفظ هوشیاری و شناخت شیوه‌های نفوذ در برابر این برنامه دشمن ایستادگی کنند.


وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: دولت و مردم باید دقت کنند که در این مذاکرات نیت آمریکا تنها بحث هسته‌ای نیست چراکه اکنون بهانه‌های خود را شروع کرده‌اند و تلاش دارند به‌نوعی اندیشه و خواست خود را اعمال کنند و جبهه انقلاب تضعیف کنند.


عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی بابیان این‌که مذاکره با آمریکا ممنوع است، تصریح کرد: و آمریکا از رهگذر مذاکرات تلاش دارد شرایط را برای نفوذ خود در ایران مهیا کند، ازاین‌رو مذاکره و رابطه با آمریکا ممنوع است و سبب تضرر کشور است./854/302/ب2

ارسال نظرات