۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۳۰۵۴۹۳

بیست و سومین سمینار ائمه جمعه اهل سنت جنوب شرق کشور در زاهدان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ بیست و سومین سمینار ائمه جمعه اهل سنت جنوب شرق کشور در سالن اجتماعات «ولی امر» دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان برگزار شد.
بيست و سومين سمينار ائمه جمعه اهل سنت جنوب شرق کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، بیست و سومین سمینار ائمه جمعه اهل سنت جنوب شرق کشور، امروز در سالن اجتماعات «ولی امر» دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان برگزار شد.

 

حجت الاسلام احمد راهداری، معاون غرهنگی و اجتماعی نهاد رهبری در امور اهل سنت استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان، در این همایش گفت: تریبون نماز جمعه امانتی است که به ما سپرده شده و باید از آن برای بیان مطالبات رهبر معظم انقلاب و خدمات نظام استفاده شود؛ چنانچه تاکنون نیز از این تریبون امانت‌داری کرده‌اید.

 

وی در خصوص نایبین ائمه جمعه بیان کرد: نایبین شما که خود معرفی می‌کنید باید دارای شرایط لازم باشند شما ائمه جمعه نیز باید نکات لازم را به آنان گوشزد کنید؛ زیرا سخنان نایب شما، سخن خودتان محسوب می‌شود.

 

حجت الاسلام راهداری افزود: آن دسته از ائمه جمعه که مدیر مدارس علمیه هستند، باید نسبت به جذب و گزینش طلاب دقت لازم را داشته باشند تا در خدمت‌رسانی به طلاب خدشه‌ای وارد نشود.

 

وی خاطرنشان کرد: هر خدمتی که در چارچوب قانون قادر به اجرای آن باشیم برای طلاب اهل سنت انجام خواهیم داد اما این امر، بدون همکاری ائمه جمعه میسر نیست./831/203/ب1

ارسال نظرات