۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۷
کد خبر: ۳۰۵۶۱۱
استاد حوزه علمیه:

محبت اهل بیت نقطه وصل مؤمنان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام جبرئیل محبت اهل بیت را نقطه وصل مؤمنان دانست و گفت: در جامعه مؤمنان، محبت اهل بیت ما را به یکدیگر وصل می‌کند یعنی اگر ما به کسی که ولایت اهل بیت را دارد احترام بگذاریم مانند آن است که به اهل بیت احترام گذاشته ایم.
حجت الاسلام سيدمحمدرضا جبرئيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام محمدرضا جبرئیل، شب گذشته در مراسم عزاداری که در مسجد علی بن ابیطالب(ع) زاهدان برگزار شد، گفت: هر کار ما اهمیتی نزد خدا دارد و کار نیک اهمیت بیشتری نزد خداوند دارد.

 

استاد حوزه علمیه ادامه داد: اگر بخواهیم یک عمل خوب انجام بدهیم که ماندگار باشد، باید آن را به اهل بیت متصل کنیم چون خدا و اهل بیت کریم و بخشده هستند و بهترین چیز را به ما می‌دهند اهل بیت برای ما نزد خداوند طلب بخشش می‌کنند.

 

وی تأکید کرد: خدا پاداش‌های کار نیک ما را یا در این دنیا یا در آخرت می‌دهد کسی که به خدا و اهل بیت متصل باشد، خدا بهترین چیز را به او عطا می‌کند.

 

حجت الاسلام جبرئیل اظهار داشت: در مجالس اهل بیت ملائکه وجود دارند بیشترین رحمت در مجلس امام حسین(ع) است در امام حسین(ع) یک نوری وجود دارد که هیچ گاه سرد نمی‌شود.

 

وی محبت اهل بیت را نقطه وصل مؤمنان دانست و تصریح کرد: در جامعه مؤمنان، محبت اهل بیت ما را به یکدیگر وصل می‌کند یعنی اگر ما به کسی که ولایت اهل بیت را دارد احترام بگذاریم مانند آن است که به اهل بیت احترام گذاشته ایم، مؤمنان برگردن یک دیگر حق دارند و این حق را می‌توانند با احترام به یکدیگر ادا کنند.

 

استاد حوزه افزود: اگر ما با خدا باشیم معنویت ما بالا می‌رود و به اهل بیت نزدیک می‌شویم، ما با رفتن به مجالس اهل بیت به دل خود جلا می‌دهیم باید از اهل بیت برای آخرت خود طلب بخشش کنیم و فقط به فکر دنیا نباشیم./831/203/ب1

ارسال نظرات