۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۰
کد خبر: ۳۰۵۷۶۵
استاد حوزه علمیه:

احترام به والدین عامل برکت در زندگی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام جبرئیل احترام را عامل برکت دانست و گفت: کسی که به پدر و مادرش احترام بگذارد در همین دنیا اثر خود را می‌بیند، علت بی‌برکتی زندگی ما در جامعه بی‌ادبی و بی‌احترامی ها است.
حجت الاسلام سيدمحمدرضا جبرئيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام محمدرضا جبرئیل، شب گذشته در مراسم عزاداری که در مسجد علی بن ابیطالب(ع) زاهدان برگزار شد، گفت: عمل صالح بر دو نوع است اول عملی که ما برای این دنیا انجام می‌دهیم و دوم عمل نیکی است که ما برای آخرت انجام می‌دهیم.

 

وی ادامه داد: خدا عمل نیکی را که ما برای آخرت انجام می‌دهیم بیشتر دوست دارد و نزد او کاری اهمیت بیشتر دارد که سخت‌تر باشد.

 

استاد حوزه افزود: تمام تلاش اهل بیت برای هدایت ما بوده است اگر کسی به دست امام علی(ع) هدایت شود آن بهترین هدایت است صدقه یا عمل نیکی که ما برای خدا انجام می‌دهیم آن را خدا دوست دارد و کسی که برای امام حسین(ع) عمل نیک انجام دهد، امام حسین(ع) چندین برابر به او اجر می‌دهد.

 

وی احترام را عامل برکت دانست و تأکید کرد: کسی که به پدر و مادرش احترام بگذارد در همین دنیا اثر خود را می‌بیند، علت بی‌برکتی زندگی ما در جامعه بی‌ادبی و بی‌احترامی های ما است.

 

حجت الاسلام جبرئیل گفت: وجود برخی انسان‌ها مثل حضرت محمد(ص) مبارک است که اگر بخواهیم زندگی ما پر برکت باشد باید همواره حضور کسی به نام حضرت محمد(ص) را حس کنیم و کاری برخلاف قرآن و سنت ایشان انجام ندهیم.

 

وی خاطرنشان کرد: ولایتی که ما داریم، سرمایه آخرت ما است ما هرچه در این دنیا داریم از برکت اهل بیت است کسی که یکی از امامان را منکر شود قطعا شیعه واقعی نیست./831/203/ب1

ارسال نظرات