۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۳۰۵۸۰۰
نماینده ولی ‌فقیه در استان قزوین:

مسؤولان از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات مردم استفاده کنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: توده‌ های مردم علاقه مند به دین هستند، جنس مردم، خدا، اخلاق و عدالت را می ‌خواهد و مسؤولان باید از ظرفیت‌ های موجود برای رفع مشکلات این مردم خداجو به خوبی استفاده کنند.
حجت الاسلام عبدالکريم عابديني حجت الاسلام والمسلمين عبدالکريم عابديني

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار اعضای شورای شهرستان قزوین اظهار کرد: کسانی که به‌ عنوان شورا انتخاب می ‌شوند با توجه به نگاه اعتمادی که مردم به آنها دارند مورد احترام مردم و قانون‌ گذاران قرار دارند.

 

وی ادامه داد: به همان میزان که مردم به شوراها اعتماد کرده و امانتی را به آنها سپرده‌ اند مسؤولیت اعضای شورا را سنگین ‌تر و جایگاه آن را سرنوشت ‌ساز کرده است.

 

نماینده ولی ‌فقیه در استان قزوین خطاب به اعضای شورای شهرستان قزوین افزود: حال که این تمکن و جایگاه را پیدا کرده ‌اید طبق دستور قرآن باید برای اقامه نماز تلاش کنید.

 

امام جمعه قزوین با تاکید بر این که اقامه نماز فقط نماز خواندن نیست، عنوان کرد: اقامه نماز همان خدمت به مردم در ابعاد مختلف، جلوگیری از نفوذ دشمن، مبارزه با استکبار و در مجموع کار حسینی کردن است.

 

مسؤولان باید از همه ظرفیت ها برای رفع مشکلات مردم استفاده کنند

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی اعلام کرد: شوراها باید از ظرفیت پشتیبانی و حمایتی مردم برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن استفاده کنند، مشکل مردم تنها آب و نان و مسکن نیست بلکه جامعه امروز علاوه بر آب، نان و مسکن نیازمند آرامش خاطر، ایمان، اعتقاد، اخلاق دینی، عدالت و قسط است.

 

وی در ادامه تاکید کرد: باید نگاه عادلانه در جامعه حاکم شود، نباید اجازه داد یک نفر صاحب منابع مالی و امکانات گسترده شود و عده‌ای دیگر فقیر و گرسنه بمانند.

 

امام‌ جمعه قزوین با بیان اینکه باید از کلید عدالت برای اجرای عدالت استفاده شود، تصریح کرد: حتی اگر کسی نتواند از حق خودش دفاع کند، مسئولان موظف هستند حق او را ادا کنند و نباید حق مظلومی ضایع شود.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین خاطرنشان کرد: توده‌ های مردم علاقمند به دین هستند، جنس مردم، خدا، اخلاق و عدالت را می ‌خواهد و مسؤولان باید از ظرفیت‌ های موجود برای رفع مشکلات این مردم خداجو به خوبی استفاده کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی یادآور شد: اگر کارها برای رضای خدا انجام شود چه به موفقیت دست پیدا کنیم و چه موفقیتی به ‌دست نیاوریم در پیش خدا روسفید خواهیم شد./838/102/ب1

منبع: پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در قزوین

ارسال نظرات