۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۳۰۵۹۸۷
استاد علوم سیاسی دانشگاه فردوسی مشهد:

هدف از نامه دوم رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی خنثی سازی توطئه اسلام هراسی غرب بود

خبرگزاری رسا ـ استاد علوم سیاسی دانشگاه فردوسی مشهد با بیان این که جبهه استکبار امروز از نفوذ اسلام به غرب به شدت هراس دارد، گفت: آنها هر لحظه توطئه‌ای را طراحی می‌کنند تا اسلام هراسی را در کشور های غربی رونق دهند، همچنین قصد و هدف تمام جنایات و کشتار این کشورها خشن جلوه دادن چهره اسلام است.
نامه رهبر انقلاب به جوانان

حسین محمدی، استاد علوم سیاسی دانشگاه فردوسی مشهد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری  رسا در مشهد، با اشاره به نامه مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپایی اظهار کرد: نمایش چهره حقیقی تروریسم و دولتمردان غربی، هدف اصلی از تنظیم این نامه بود تا مردمانشان دریابند که اگر امروز مجبور به پناه گرفتن در منزلگاه هایشان از ترس تروریسم هستند، چه کسانی عامل مولد این واقعه بودند.


وی ادامه داد: بدون شک حوادث پاریس و وقایع مشابه با آن در کشور های اسلامی، از منظر ملت و نظام اسلامی محکوم است و این وقایع خشم و انزجار ملت انقلابی را بر می انگیزد و باید مسببان اصلی این فجایع خونبار در سراسر جهان  شناسایی شوند تا با آنها برخورد صورت گیرد.


استاد علوم سیاسی دانشگاه فردوسی مشهد با بیان این که مقام معظم رهبری از طریق این نامه خواستند تا تروریسم را درد مشترک بخوانند، گفت: ایشان با نوشتن نامه جنایات بیش از 60 ساله رژیم غاصب و کودکش صهیونیستی، کشتار مردم مظلوم یمن، سوریه،  عراق و سایر کشورهای اسلامی را یادآوری کرده و بیان کردند که دولتمردان بی لیاقت انها با حمایت بی چون و چرا از تروریسم جوامع خود را بی اختیار به انحطاط سوق می دهند.


محمدی با اشاره به تناقض رفتار دولتمردان غربی در برخورد با تروریسم تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخش دیگری از این نامه جنایت های تروریسم را در کشور های سوریه، عراق و لبنان به جوانان اروپایی گوشزد کرده و  بر این نکته تاکید زیادی داشتند که تروریسم در هر نقطه از دنیا تروریسم است و باید با قاطعیت و بدون اهمال کاری با آن برخورد شود.


وی با بیان این که جبهه استکبار امروز از نفوذ اسلام به غرب به شدت هراس دارد، خاطر نشان کرد: آنها هر لحظه توطئه ای را تدوین و طراحی می کنند تا اسلام هراسی را در کشور های غربی رونق دهند، همچنین قصد و هدف تمام جنایات و کشتار این کشور ها خشن جلوه دادن چهره اسلام بوده و انها هدفی جز اسلام هراسی ندارند.


استاد علوم سیاسی دانشگاه فردوسی مشهد افزود: غربی ها تا دیروز با امکانات و تجهیزات لجستیکی تروریسم و داعش را حمایت می کردند، حال امروز بلای جان خودشان شده و در نهایت دامن خود انها را گرفته است ، همچنین ما از این جنایات خرسند نیستیم اما مسببان و آفرینندگان این گروه های تروریستی باید شناخته شوند  زیرا که اگر مفاهیم ناب اسلامی تبیین شوند، لیبرال، کمونیست و سوسیالیست از بین خواهند رفت./864/303/ب2

ارسال نظرات