۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۰۶۰۴۳
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

اجتماع بزرگ اربعین حسینی شکوه وحدت امت اسلام است

خبرگزرای رسا ـ حجت الاسلام کاملی‌فر با بیان این‌که دنیای کفر با تشکیل گروه‌های تروریستی همچون داعش درصدد مخدوش کردن چهره اسلام است، گفت: اجتماع بزرگ اربعین حسینی شکوه وحدت امت اسلام است.
حجت الاسلام کاملي فر، نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسن کاملی‌فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی عصر امروز در جمع عزاداران اربعین حسینی در تبریز با اشاره به حضور ده‌ها میلیون شیعه از سراسر جهان برای شرکت در مراسم اربعین حسینی اظهار داشت: این اجتماع بزرگ بشری تنها در مکتب تشیع قابل مشاهده است.


وی با تشریح اوضاع سیاسی و امنیتی حاکم بر کشور عراق خاطرنشان کرد: برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی در کشوری که مدام از سوی گروه‌های تکفیری تهدید می شود و نا امنی و خطر بمب‌ گذاری در آن مطرح است، نشاگر قوت معنوی پیروان اهل بیت(ع) به جهانیان است.


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که اجتماع بزرگ اربعین حسینی شکوه وحدت امت اسلام است، افزود: دنیای کفر با تشکیل گروه‌های تروریستی همچون داعش درصدد مخدوش کردن چهره اسلام است که راهپیمایی مسلمانان در روز اربعین نشان دهنده شکوه و عظمت اسلام ناب و اصیل خواهد بود.


حجت الاسلام کاملی‌فر با بیان این‌که این حرکت عظیم در سایه تدبیر و مدیریت مقام معظم رهبری شکل گرفته است، گفت: مردم عراق با توجه به فقر و مشکلات زیاد از 20 میلیون زائر پذیرایی می کنند و اگر محدودیت‌های این کشور برداشته شود، آنان خود قادر هستند و توانمندی آن را دارند که کشور خودشان را اداره کنند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که هدف اصلی دشمن تفرقه میان مردم و ایجاد چند دستگی در آستانه انتخابات مهم اسفند ماه است، اظهار داشت: پروژه امروز استکبار جهانی نفوذ در انقلاب اسلامی ایران است، دشمن به بهانه برجام به دنبال نفوذ بوده و می خواهد باورهای قلبی و اعتقادی جوانان ایرانی را تغییر دهد.


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا نفوذ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را از دیگر برنامه‌های دشمن عنوان کرد و گفت: امروز 164 شبکه فارسی زبان برای تغییر باورهای جوانان ما تلاش می کنند، برخی‌ها بسیج را به تندروی متهم کرده و از این طریق می خواهند آن را منزوی کنند.


حجت الاسلام کاملی‌فر با تأکید بر این‌که بسیج در مقابله با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی صحنه‌ها حضوری جدی و تأثیرگذار دارد، افزود: امروز رسالت ملت ایران عبرت ار واقعه عاشورا و حضور فعال در بدنه انقلاب است، پروژه شوم نفوذ دشمن تنها در اثر غفلت و ترک صحنه‌های انقلاب محقق خواهد شد./935/203/ب2

ارسال نظرات