۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۳۰۶۱۷۰
امام جمعه رفسنجان:

مسؤولان به فرامین رهبر انقلاب در رابطه با برجام عمل کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه رفسنجان با بیان این که برجام موضوع بسیار پیچیده و حساسی است و مراقبت و مواظبت مسؤولان امر را می طلبد، گفت: نباید فرامین رهبر حکیم و فرزانه انقلاب درباره مذاکرات و برجام زیر پا گذاشته شود.
برجام

حجت الاسلام عباس رمضانی پور، امام جمعه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار داشت: مسؤولان باید به راهکارها، خط قرمزها و اصولی که رهبر معظم انقلاب در خصوص برجام ترسیم کرده اند، اهتمام ورزند.

 


وی تصریح کرد: کمیته نظارت که زیر نظر شورای امنیت ملی و همچنین قوای سه گانه است باید زیر نظر آنها نظارت و مدیریت و برنامه ریزی در رابطه با برجام صورت گیرد که از خط قرمزها عبور نشود.

 


امام جمعه رفسنجان اذعان کرد: مسؤولان باید مواظب و مراقب عملکرد طرف های غربی باشند و چنانچه در سخنان آمانو مشاهده شد که آنان نمی خواهند بحث پرونده پی ام دی را در شورای حکام ببینند و آن را فعلا در دستور کار ندارند.

 


وی بیان کرد: پرونده پی ام دی اگر نخواهد بسته شود نظام مقدس جمهوری اسلامی نسبت به برچیدن سانتریفیوژ آب اراک دست نگه دارند و با تامل و دقت جلو بروند.

 


حجت الاسلام رمضانی پور بدعهدترین و بد قول ترین دولت ها را آمریکای جنایتکار دانست و اظهار کرد: عهد شکنی که دشمنان اسلام در سر دارند، مخصوصا آمریکای جنایتکار باید نسبت به آن مراقبت و مواظبت کنیم که احیانا دست ایران خالی نماند و از طرفی همه هستی خود را از دست ندهیم.

 


حجت الاسلام رمضانی پور در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: برای فروختن اورانیوم های غنی شده که داشتیم باید کیک زرد را می گرفتیم تا بحث اورانیوم را به فروش برسانیم، اما این در حالی است که به گفته مسؤولان مربوطه اورانیوم ها را فروختیم این در حالیست که ما شاهدیم از کیک زرد چیزی به دست نیاوردیم.

 


امام جمعه رفسنجان تاکید کرد: بنابراین برجام موضوع بسیار پیچیده و حساسی است و در واقع مراقبت و مواظبت زیادی را از سوی مسؤولان امر می طلبد که فرامین رهبر حکیم و فرزانه انقلاب زیز پا گذاشته نشود.

 


وی ابراز داشت: امیدواریم برجام برای کشور منفعت داشته باشد و صداقت را از طرف های مقابل ببینم دولت جمهوری اسلامی نیز باید در خصوص برجام به هشدارهای رهبر فرزانه انقلاب دقت داشته باشد.

 

حجت الاسلام رمضانی پور یادآور شد: این را هم باید در نظر گرفت که دولت آمریکا قابل اعتماد نیست و یقینا به وسیله برجام می خواهد به ایران نفوذ پیدا کند.

 


امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: ملت ایران اسلامی با روحیه جهادی و انقلابی و با ایمان راسخ در صحنه ها حضور پرشور دارند و دشمنان اگر بخواهند به انقلاب ضربه ای وارد کنند از راه تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی به ما آسیب وارد می سازند.

 


وی در پایان اظهار کرد: باید با روحیه جهادی به جنگ با دشمن رفت تا آنها فکر براندازی اسلام را در سر نپرورانند./9709/302/ب1

ارسال نظرات