۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸
کد خبر: ۳۰۶۱۷۱
رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد:

دشمن حضور پرشور مردم در مراسم اربعین را بر نمی‌تابد

خبرگزاری رسا ـ رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد با اشاره به پیام مراسم اربعین که بازخوانی عملی هیهات من الذله است، گفت: دشمنان حضور پرشور زائران در مراسم اربعین را تحمل نمی کنند و بیش از گذشته توطئه خواهند کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمين غلامرضا اباذري، رايزن فرهنگي جمهوري اسلامي ايران

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام غلامرضا اباذری در دیدار سعید جلیلی نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی که در دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در شهر مقدس کربلا صورت گرفت، گفت: باید مراقب باشیم دشمنان مراسم باشکوه اربعین را برهم نزنند.

وی در ادامه بر مدیریت و برنامه ریزی صحیح برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن مراسم اربعین تأکید کرد و افزود: برخی کشورهای عربی و اروپایی گمان نمی کردند که کشوری مانند عراق با زیرساخت های بسیار ضعیفی که دارد بتواند بیش از 20 میلیون نفر را در مراسم اربعین سر و سامان دهد.

حجت الاسلام اباذری با بیان اینکه دشمنان حضور پرشور زائران در مراسم اربعین را تحمل نمی کنند و مطمئنا برنامه ریزی و توطئه آنان برای برهم زدن این اجتماع باشکوه از گذشته بیشتر خواهد شد، خاطرنشان کرد: مراسم اربعین برای جهانیان پیام دارد و دشمنان هرگز آن را تحمل نمی کنند.

رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد، بعد فرهنگی مراسم اربعین امسال را پررنگ خواند و گفت: در صورتی که فرایند بازگشت زائران به کشور و شهرهایشان به خوبی مدیریت شود و با موفقیت به انجام رسد، مراسم اربعین امسال با شکوه هرچه تمام تر و بدون هیچ حادثه ای برگزار شده است./1330/د103/ف

 

 

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات