۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۳۰۶۲۵۴
رییس تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر:

حوزه‌های علمیه نقش مهمی در مقابله با جنگ نرم دشمن دارند

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر با اشاره به وجود شبهات و تهدید فرهنگی دشمن، گفت: حوزه های علمیه در زمینه مقابله با جنگ نرم نقش بسزایی دارند.
مدرسه علميه خواهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام علی صیادی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر، صبح امروز، در دیدار با مدیر مدرسه علمیه خواهران این شهرستان گفت: حوزه علمیه به‌عنوان مکانی برای تولید علم و اخلاق اسلامی در جامعه است.


وی با ضرورت فعالیت مدارس علمیه افزود: جامعه امروز نیازمند تربیت طلابی توانمند و با استعداد برای حضور و فعالیت در جامعه است.


حجت الاسلام صیادی با اشاره به وجود شبهات و تهدید فرهنگی دشمن عنوان داشت: حوزه های علمیه در زمینه مقابله با جنگ نرم نقش بسزایی دارند.


وی تأکید کرد: برای مقابله با تهدیدات و شبهات فکری در جامعه امروز، طلاب حوزه های علمیه باید به علوم روز مسلط باشند و با تسلط به علم روز زمینه آگاه سازی مردم را فراهم کنند.


رییس تبلیغات اسلامی پلدختر در ادامه همکاری حوزه های علمیه با سازمان تبلیغات را در عرصه تبلیغ امری مهم و اثرگذار دانست و ادامه داد: این نهاد همکاری لازم را با حوزه های علمیه پلدختر در زمینه های تبلیغی اعلام می دارد.


وی با تقدیر از زحمات حوزه علمیه خواهران پلدختر بیان داشت: در راستای بهره برداری بهتر و بیشتر از علوم و معارف اسلامی و دینی در جامعه به ویژه نسل جوان نیازمند برنامه ریزی دقیق و منسجم تری هستیم که امید است با تربیت و پرورش طلاب توانمند در این زمینه فعالیت های چشمگیری صورت گیرد.


اعظم آزادبخت، مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) خواهران پلدختر در ادامه گفت: با توجه به استقبال جوانان و تحصیل طلاب، مدرسه علمیه خواهران این شهرستان هرسال بین نزدیک 20 طلبه نو ورود نیز پذیرش دارد.


وی با اشاره به جایگاه عظیم تبلیغات دینی و مذهبی در ترویج شعائر اسلامی خاطرنشان کرد: تربیت طلاب و مبلغان خواهر توانمند و شکوفایی استعداد آنان همواره مورد توجه کادر آموزشی این مدرسه است.


آزادبخت در پایان خواستار برنامه ریزی هدفمند برای جذب نسل جوان و نوجوان به سمت آموزه های دینی و حضور در برنامه های فرهنگی و مذهبی مساجد شد./9459/203/ب1

ارسال نظرات