۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۳۰۶۲۸۰
رییس مؤسسه بین المللی غدیرشناسی:

پشتیبانی از رهبری راه پیروزی ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ رییس مؤسسه بین المللی غدیرشناسی با اشاره به فعالیت دشمن در قالب 40 هزار سایت وهابیت و تلاش برای کمرنگ کردن ولایت و رهبری در کشور و وارد کردن ضربه فرهنگی و اقتصادی به کشور گفت: پشتیبانی از رهبری راه پیروزی ملت ایران است.
حجت الاسلام سعيد شاه آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سعید شاه آبادی، رییس مؤسسه بین المللی غدیرشناسی، صبح امروز، در نشست بصیرتی که در حسینیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بروجرد برگزار شد، گفت: دشمنان همواره وقایع بزرگ جهان اسلام به ویژه شیعیان را رصد می کنند.

 

وی با بیان این که دشمن برای کمرنگ کردن حرکت عظیم مسلمانان در اربعین حسینی تلاش می کنند، افزود: نباید از توطئه های دشمن غافل شد.


حجت الاسلام والمسلمین شاه آبادی با تأکید بر این که دشمن با پیروزی های ملت مسلمان ایران در عرصه های گوناگون تلاش خود را بیشتر می کند، بیان داشت: باید همواره خطر را در بیخ گوش خود احساس کنیم.


وی با اشاره به این که آتش فتنه دور تا دور ایران اسلامی را فرا گرفته است، گفت: حدود 40 هزار سایت وهابیت مشغول شبهه افکنی در دین اسلام و کم رنگ کردن ولایت و رهبری هستند.


این مقام مسؤول تصریح کرد: در مقابل 2 هزار سایت مشغول ترویج دین اسلام و معرفی شیعه به جهان هستند.


وی با بیان این که دشمن توان جنگ سخت و حمله نظامی به ایران را ندارد، یادآور شد: امروز دشمنان انقلاب و نظام با راه اندازی شبکه های ماهواره ای و سنگر گرفتن در پشت بام خانه های ما جنگ نرم را راه اندازی کرده اند.


حجت الاسلام والمسلمین شاه آبادی هدف از راه اندازی دشمن از جنگ نرم را شبهه افکنی در دین اسلام و نابودی اعتقادات دینی ما بیان کرد.


وی با تأکید بر هوشیاری و آگاهی در برابر فتنه های دشمن اظهار داشت: دشمنان در سایه جنگ نرم می خواهند آیین ملت ایران را ضعیف کنند و در این راستا جوانان و نوجوانان ما را هدف قرار داده اند.


رییس مؤسسه بین المللی غدیرشناسی با تأکید بر توجه به فرمایشات رهبری در عرصه های گوناگون بیان داشت: پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب راه  و رمز پیروزی ملت ایران در جبهه جنگ نرم و جنگ اقتصادی است.


پیاده روی اربعین بزرگ ترین همایش در دنیا است
وی در ادامه تصریح کرد: امروز باوجود دسیسه های گوناگون دشمن در عرصه اقتصادی و فرهنگی کشور ایران به برکت وجود ولایت فقیه و رهبری در آرامش کامل به سر می برد.


حجت الاسلام والمسلمین شاه آبادی پیاده روی اربعین را یک پیروزی بزرگ  برای ملت ایران دانست و عنوان داشت: همایش پیاده روی اربعین حسینی چیزی جز عشق به ولایت و ائمه اطهار نیست.


وی تصریح کرد: عشق به ولایت و امامت موجب شد که این اقتدار بزرگی را برای شیعیان به وجود آورد چراکه هیچ فراخوانی از سوی دولت های ایران، عراق و مراجع تقلید برای شکل گیری حماسه بزرگ اربعین اعلام نشد.


رییس مؤسسه بین المللی غدیرشناسی با بیان این که محبت امام حسین(ع) ملت مسلمان را به صورت خود جوش به سوی بارگاه نورانی ایشان کشاند، خاطرنشان کرد: این تجمع و همایش پیاده روی اربعین بزرگ ترین همایش در دنیا است./9459/202/ب2

ارسال نظرات