۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۳۰۶۴۵۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز خبر داد؛

جذب جوانان به فعالیت‌های قرآنی با بهره‌گیری از 55 مؤسسه فرهنگی

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام مسعودی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی البرز با بهره‌‌گیری از 55 مؤسسه قرآنی فعال در سطح استان البرز نقش بسیار ارزنده‌ای را در جذب جوانان و نوجوانان به فرهنگ قرآنی و اسلامی ایفا کرده است.
مسعودي

به گزارش خبرگزاری رسا،  حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز خاطر نشان کرد: مؤسسات قرآنی در روند تحولات فرهنگی جامعه اثر گذارهستند.

 

این مسئول فرهنگی یاد آور شد: امروز مؤسسات قرآنی می توانند با عملکرد صحیح و بهره گیری از شیوه‌های نوین جوانان و نوجوانان را به ارزش‌های قرآنی و اسلامی جذب کنند.

 

مسعودی، افزود: مؤسسات قرآنی از ابتدای تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی تاکنون با هدایت ادارات تبلیغات اسلامی توانسته‌اند که نقش مؤثری در توسعه برنامه‌های قرآنی و اسلامی در سطح جامعه ایفا کنند.

 

این مقام مسئول در البرز، اضافه کرد: باید کاری کنیم که فرهنگ قرآنی و اسلامی در بطن خانواده‌های ایران نهادینه شود تا دشمنان نظام و انقلاب نتوانند با بهره گیری از انحرافات فضای مجازی جوانان ما را به انحراف و سستی و ضعف بکشانند.

 

وی، خاطرنشان کرد:اگر جوانان ما با هدایت دستگاه‌های فرهنگی بتوانند با قرآن آشنا شوند  و معانی و دستورات آن را به خوبی درک کنند در این صورت قرآن با گوشت و خون آنها عجین شده و به‌عنوان سدی محکم مانع از جذب این جوانان به انحرافات اجتماعی به‌ویژه در فضای مجازی می شوند.

 

وی تصریح کرد: امروز سازمان تبلیغات اسلامی البرز با بهره‌‌گیری از 55 مؤسسه قرآنی فعال در سطح استان البرز نقش بسیار ارزنده‌ای را در جذب جوانان و نوجوانان به فرهنگ قرآنی و اسلامی ایفا کرده اند./1325/د102/ف2

 

منبع: روابط عمومی تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات