۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۳۰۶۶۰۴
حجت الاسلام اکرمی:

رهبر معظم انقلاب آدرس دین شناسی را به جوانان غربی نشان دادند

خبرگزاری رسا ـ رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به دومین نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غرب، گفت: پیامبر شناسی و دین شناسی مسأله‌ای است که رهبر معظم انقلاب اسلامی، آدرس آن را به جوانان غربی نشان دادند، تا اسیر تبلیغات دروغین رسانه‌های استکباری نشوند.
حجت‌الاسلام سيدرضا اکرمي، رئيس شوراي فرهنگي نهاد رياست جمهوري

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا اکرمی، رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفت و گویی، با اشاره به دومین نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان غرب گفت: مخاطب ایشان جوانانی هستند که فطرت پاک دارند و جدای از حاکمان خود هستند.

 

وی افزود: حاکمان غرب، پرونده سیاهی در زمینه حقوق ملتها و مقابله با تروریسم دارند و عمده مشکلات ملتها و مخصوصا جهان اسلام به دلیل عملکرد حاکمان غربی است.

 

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری عنوان کرد: این نامه بر این مسئله تأکید دارد که جوانان غربی در هیاهوی تبلیغات غول های رسانه ای غربی، برای شناختن اسلام خود مستقیم به قرآن کریم مراجعه کنند.

 

حجت الاسلام اکرمی با اشاره به تاریک نشان دادن چهره اسلام از سوی غربیها گفت: در این نامه تاکید شده که جوانان غربی حقایق اسلام را از مسلمان نماها اخذ نکنند؛ اسلام ناب محمدی(ص) کاملا با اسلام تکفیریها و القاعده و غیره متمایز است.

 

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب به عنوان یک شاهد بیدار، رفتار زشت حاکمان غربی را در برابر دیدگان جوانان غربی قرار داده اند تا آنها خود درباره حاکمانشان قضاوت کنند.

 

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در پایان گفت: پیامبر شناسی و دین شناسی مسئله ای است که رهبر معظم انقلاب، آدرس آن را به جوانان غربی نشان دادند، تا آنها اسیر تبلیغات دروغین رسانه های استکباری نشوند./1330/د102/ف2

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات