۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۳۰۶۶۵۵
نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان:

دانشجویان نبض کشور محسوب می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان با اشاره به این که جوانان باید با آگاه کردن دیگران، کشور را از نفوذ نجات دهند، گفت: جوانان با دانشجویان سال 1332 که جلوی دشمن ایستادند، عهد و پیمانی را ببندند، زیرا دانشجو به عنوان نبض کشور محسوب می شود.
حجت الاسلام محمد علي محسن زاده نماينده ولي فقيه در سپاه ثارالله کرمان

به گزارش خبرنگاری خبرگزاری رسا در کرمان حجت الاسلام محمد علی محسن زاده، نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان، امشب در مسجد قائم کرمان در دیدار با مردم، گفت: آیه های 118تا 120 آل عمران، کیفیت و کمیت بحث نفوذ را می رسانند.

 

وی افزود: انسان ها هیچ موقع نباید غیرخودی ها را به عنوان دوست انتخاب کنند زیرا غیرخودی ها کسانی هستند که می خواهند انسان ها را از دورن ازبین ببرند.

 

حجت الاسلام محسن زاده با بیان این که دین اسلام دین کاملی در بین تمام ادیان محسوب می شود، خاطرنشان کرد: انسان ها در زندگی خود نباید به کسی اجازه بدهند که دیگران از ویژگی های آن ها سوء استفاده کنند.

 

وی بیان داشت: غیر خودی ها که در قرآن بیان شده به معنای دوست خارجی نیستند زیرا کسانی هستند که می خواهند از داخل بر شما غلبه کنند و شما را از بین ببرند و انسان ها تا می توانند باید از افراد منافق دوری کند.

 

کارشناس مسائل دینی با اشاره یه این که خداوند در قرآن فرموده کفار و یهودیان را نباید به عنوان دوست انتخاب کنند چون خارجی هستند، اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل دشمنان درجه یک اسلام هستند که امروزه گروه هایی همچون آل سعود به صفاتی همچون خائن تبدیل شده اند.

 

وی ابراز داشت: نفوذ به داخل کشور به واسطه ی افرادی خودی صورت می گیرد که در قرآن بیان شده دولتی ها باید مراقب این طور فراد باشند تا به سیستم داخل کشوذ صربه ای را وارد نکنند.

 

استاد حوزه علمیه یا بیان این که به دشمان اسلام نباید لبخند و دست و حتی تلفن زد، یادآور شد: یکی از راه های نفوذ این است که گروهای صهیونیسم افرادی را برای خود انتخاب کرده و آن را با اهداف خود به عنوان حاکمیت یک کشور گذاشته تا اهداف خودشان را برکشور تحمیل کنند که کشور هایی همچون هند به این اتفاق منجر شده اند.

 

وی با توجه به این که نفوذ از راه افراد منافق در کشور می تواند، اتفاق بیفتد، خاطرنشان کرد: کشورهای غربی در کشور می گردند تا فردی را پیدا کنند که تفکر آن ها را داشته باشد، بعد به سراغ آن رفته تا آن را حاکم قرار دهند.

 

حجت الاسلام محسن زاده ابراز داشت: دانشجو نبض کشور بوده که دانشجویان سال1332 توانستند با تعداد زیادی شهید جلوی دشمن بایستند و با آن ها مقابله کنند که دانشجویان امروز باید از آن ها درس بگیرند تا همچون آن ها با دشمن بجنگند.

 

وی با اشاره به این که کشور ایران با تعداد زیادی شهید در دوران دفاع مقدس، توانست جلوی نفوذ دشمن را بگیرند، تأکید کرد: بعضی از افراد خاص جامعه با گفته های خود نشان می دهند که تفکرات آن ها با شخص ولایت فقیه مخالف است چرا که بعضی موقع ها می گویند همان طور که ولی فقیه نظز دارد ما هم نظر خود را می گوییم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان با توجه به این که بعض از افراد داخلی، جاده صاف کن کشور های غربی در داخل کشور هستند، اظهار داشت: جوانان بدانند که دشمن می خواهد با نفوذ در کشور، مردم ایران را از پای در آورد که جوانان باید با روشنفکری خود، به مردم هم آگاهی دهند.

 

وی با اشاره به این که جوانان با آگاه کردن دیگران، کشور را از نفوذ نجات دهند، یادآور شد: این که می گویند فلانی به خاطر رابطه تلفنی با رییس جمهور آمریکا اظهار پشیمانی کرده، این فکر اشتباه بوده بلکه فلانی از این که نتوانسته رابطه بهتری با آمریکا داشته باشد، پشیمان بوده است.

 

کارشناس مسائل دینی اظهار داشت: نفوذ امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی از اهداف دشمن شمرده می شود، و تک تک مردم وظیفه دارند که به مردم اطلاعات بدهند تا جلوی نفوذ دشمن، به کشور را بگیرند.

 

وی با توجه به این که راه مقابله با دشمن، بسیج سازندگی در بین مردم بوده، خاطرنشان کرد: هدف کسانی که برای تجارت وارد کشور می شوند، بیکار کردن جوانان ایرانی بوده که باید جلوی آن ها ایستاد.

 

وی بیان داشت: نفوذ در مجلس شورای اسلامی و خبرگان از دیگر اقدامات دشمن برای بحث نفوذ شمرده می شود که می خواهند دوباره یک مجلس ششم دیگری را برای مردم ایران راه اندازی کنند.

 

وی در پایان گفت: جوانان با دانشجویان سال 1332 که جلوی دشمن ایستادند، عهد و پیمانی را ببندند زیرا دانشجو به عنوان نبض کشور محسوب می شود./9707/203/ب2

ارسال نظرات