۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۸
کد خبر: ۳۰۶۶۸۰
امام جمعه زابل:

دانشجویان نسبت به مسائل اسلامی و ملی، حساس باشند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کیخا بر نقش مهم و ارزنده دانشجویان در سرافرازی و روشنی فردای جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد و گفت: دانشجوی امروز باید پشتیبان و سرباز ولایت باشد و نسبت به مسائل اسلامی و ملی هرگز احساس سردی نکند و روحیه انقلابی خویش را حفظ کند.
حجت الاسلام کيخا امام جمعه زابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام علی اکبر کیخا، امام جمعه زابل، شب گذشته در آیین بزرگداشت روز دانشجو که در دانشگاه آزاد زابل برگزار شد، گفت: شانزده آذر ماه، نماد روحیه خروشان جنبش دانشجویی و مظهر ایثار، از خود گذشتگی، پایداری، استقلال و آزادی است.

 

وی بیان کرد: دانشجوی آگاه با الهام از سیره سیاسی الهی امام امت، نصایح رهبر فرزانه انقلاب و حرکت در خط سرخ شهادت توانسته است با دوری از هیاهوی تبلیغاتی دشمنان، استقلال طلبی، آزادی‎خواهی، استبکار ستیزی و مدافع مظلوم بودن، هویت خود را حفظ کند.

 

امام جمعه زابل بر نقش مهم و ارزنده دانشجویان در سرافرازی و روشنی فردای جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد و گفت: دانشجوی امروز باید پشتیبان و سرباز ولایت باشد و نسبت به مسائل اسلامی و ملی هرگز احساس سردی نکند و روحیه انقلابی خویش را حفظ کند.

 

وی با اشاره به نقش آفرینی دانشجویان در پیشرفت علمی و تحقق جنبش نرم افزاری که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، ابراز کرد: تقویت روحیه پژوهش و پویایی در مسائل علمی و تفکری فراملی برای دستیابی به فناوری های پیشرفته برای حضوری مؤثرتر و ماندگارتر در عرصه‌های بین المللی از مسؤولیت های مهم دانشجویان است./831/203/ب3

ارسال نظرات