۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۳۰۶۶۹۹
امام جمعه دزفول:

دشمن با تحریف وقایع تاریخی انقلاب اسلامی به دنبال نفوذ است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان این که دشمن با تحریف وقایع تاریخی انقلاب اسلامی به دنبال نفوذ در انقلاب اسلامی است، گفت: این اقدام از حیث فرهنگی جمهوری اسلامی را تهدید می کند و با گنجاندن وقایع و رویدادهای مرتبط با تاریخ انقلاب اسلامی در کتب درسی با تبیین بیشتر آنها به فرزندان خود سبب آنس آنها با این وقایع و حوادث گردیم.
حجت الاسلام قاضي دزفولي ، امام جمعه دزفول

حجت الاسلام محمد علی قاضی دزفولی امام جمعه شهرستان دزفول، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با مهم و سرنوشت ساز خواندن سخنان رهبر معظم انقلاب بیان داشت: این رهنمودها مورد توجه مردم و مسؤولان قرار گیرد.

 

این مقام مسؤول با بیان این که رهبر معظم انقلاب در سخنان خود به ریشه و اساس و بنیان دشمنی های استکبار جهانی با انقلاب اسلامی و مردم ایران پرداخته است، افزود: راه مقابله و رهایی از دشمنان ایستادگی با استفاده از  اقتصاد مقاومتی، فناوری علمی و داشتن روحیه انقلابی است.

 

وی با بیان این که هر زمان ملت ایران از روحیه انقلابی و استکبار ستیزی خود کوتاه آمده بر جرأت و خوشبینی دشمن به مقابله با انقلاب اسلامی افزوده است، اظهار داشت: داشتن روحیه انقلابی و برخورد انقلابی با دشمن او را به عقب می راند.

 

امام جمعه دزفول با اشاره به بحث مذاکرات هسته ای و این که رهبر معظم انقلاب به صراحت نظر خود درباره مذاکره با آمریکا درباره مسائل و قضایای درگر را مطرح کرده اند، بیان داشت: عده ای نخواهند دشمنی آمریکا به انقلاب اسلامی و ملت ایران را به فراموشی کشانده و با دیده دوست فریب خنده های او را خورده که در این صورت لطمه جبران ناپذیری را متحمل خواهیم شد.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی وظیفه اقشار گوناگون جامعه در ایستادگی و موضع گیری در برابر دشمن را با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب بیان کرده وگفت: هر کس در حیطه کاری خود موظف به دفاع و ایستادگی در برابر دشمن است  که از این حیث نخبگان و خواص و مؤثرین جامعه وظیفه سنگینی در این باره بر عهده داشته و عموم مردم با وحدت و حفظ یکپارچکی خود به رویارویی با دشمن بپردازند.

 

این مقام مسؤول با اشاره به در پیش بودن انتخابات و این که نامزدهای مجلس به دنبال کسب آراء مردم هستند، اظهار داشت: دشمن با در نظر گرفتن فضای انتخابات و رقابت بین نامزدها و همسویی با برخی نامزدها تلاش برای نفوذ در داخل نظام را پیگیری کرده و با طرح مسائل اختلاف برانگیز و اصل و مطرح کردن قضایای فرعی به دنبال حضورحداقلی مردم در انتخابات است که مردم ایران با هوشیاری و بصیرت خود جلوی این اقدام را خواهند گرفت.

 

وی با بیان این که حضور پررنگ و پرشور مردم در انتخابات مهم است، افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات با هرسلیقه و تفکر سیاسی تیری است که به سوی دشمن شلیک می شود و درعین حال نامزدهای انتخابات با رقابت سالم از دایره تقوا و ارزش های اخلاقی خارج نشوند.

 

امام جمعه دزفول با اشاره به این که تاریخ انقلاب اسلامی با گذشت زمان از حوادث انقلاب اسلامی فاصله گرفته است، بیان داشت: در صورت عدم زنده نگه داشتن وقایع تاریخی انقلاب اسلامی، این حوادث و رویدادها به مرور زمان از ذهن نسل های آینده زدوده و دشمن با وارونه و منحرف کردن و ارائه آنها به نسل های آینده باعث جداسازی ملت از هویت اصلی خود خواهد شد.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان این که دشمن با تحریف وقایع تاریخی انقلاب اسلامی به دنبال نفوذ در انقلاب اسلامی است، گفت: این اقدام از حیث فرهنگی جمهوری اسلامی را تهدید می کند و با گنجاندن وقایع و رویدادهای مرتبط با تاریخ انقلاب اسلامی در کتب درسی با تبیین بیشتر آنها به فرزندان خود سبب آنس آنها با این وقایع و حوادث گردیم.

 

وی حمایت و حفاظت از جوانان و افراد انقلابی را خواستار شده تندرو و افراطی خطاب کردن آنها را نکوهش کرده و افزود: تلاش در کنار گذاشتن آنها  برای انقلاب اسلامی زیان آور  زیرا این عزیزان در صورت در خطر قرار گرفتن انقلاب اسلامی  برای دفاع از آن پیش قدم می شوند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول گوش فرا دادن به سخنان این عزیزان از سوی مسؤولان را ضروری دانست و گفت: چه بسا سخنان این گونه افراد منطقی و راهگشا بوده و مسؤولان با سعه صدر به سخنان آنها گوش فرا داده و نقدهای صورت گرفته را بپذیرند./9453/302/ب3

ارسال نظرات