۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۳۰۶۷۰۶

همایش طلیعه حضور در لرستان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی پژوهشی حوزه های علمیه خواهران لرستان از برگزاری همایش طلیعه حضور در استان خبر داد.
همايش طليعه حضور طلاب

سمیه عزیزی معاون فرهنگی پژوهشی حوزه های علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: همایش طلیعه حضور ویژه طلاب جدیدالورود برگزار می شود.

 

وی با بیان این که همایش طلیعه حضور هرسال با حضور همه طلاب کشور در قم برگزار می شد، افزود: امسال این همایش به صورت استانی از سوی مرکز مدیریت حوزه خواهران برگزار می شود. 

 

عزیزی با یادآوری پذیرش 200 طلبه نو ورود در سال جاری خاطرنشان کرد: همایش طلیعه حضور با شرکت این طلاب برگزار می شود.

 

وی در ادامه تصریح کرد: هدف از برگزاری همایش طلیعه حضور آگاه سازی طلاب از وظایف تحصیلی، تبلیغی و فرهنگی است.

 

معاون فرهنگی پژوهشی حوزه های علمیه لرستان عنوان کرد: آشنایی طلاب با ارزش طلبگی و هدف از ورود آنان به حوزه علمیه و ضرورت حضور آنان در کلاس درس از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

 

وی با بیان این که سخنران همایش حجت الاسلام و المسلمین اسکندری، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه قم هستند، افزود: نماینده ولی فقیه و مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در این همایش حضور دارند.

 

عزیزی یادآور شد: افزون بر طلاب نو ورود 20 نفر از اساتید مدارس علمیه نیز در این همایش حضور دارند.

 

گفتنی است، همایش یک روزه طلیعه حضور، روز یکشنبه، 24 آذر ماه جاری، با حضورز 200 نفر از طلاب نوورود در اردوگاه کمالوند خرم آباد برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی پژوهشی حوزه های علمیه لرستان یادآور شد: افزون بر برگزاری همایش به صورت همزمان عصر یک شنبه، نشست مدیران مدارس علمیه خواهران لرستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین اسکندری، در مرکز مدیریت برگزار می شود./9459/302/ب3

ارسال نظرات