۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۳۰۶۸۰۷
مدیر کل ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه:

حضور در مجلس سیدالشهدا باید با شناخت و بصیرت همراه باشد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمانشاه با اشاره به عشق و ارادت مردم به ائمه اطهار(ع)، گفت: حضور در مجلس سیدالشهدا(ع) باید با شناخت و بصیرت همراه باشد.
حجت الاسلام حسيني منش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید مصطفی حسینی منش مدیر کل ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه، شامگاه گذشته با حضور در حسینیه و دفتر آیت الله حسن ممدوحی، اظهار داشت: محبت و عشق به اهل بیت علیهم السلام احیا کننده قلب و بزرگ ترین سرمایه و هستی انسان ها است.

 


وی افزود: محبت به اهل بیت علیهم السلام سعادتمندی و محبت به غیر آن ها تباهی و ضلالت فرد را به دنبال دارد، عشق به ائمه اطهار (ع) قلب را سیراب و لبریز از محبت خداوند متعال می کند.

 


حجت الاسلام حسینی منش با اشاره به اظهار عجز از جانب کفار یادآور شد: کفار همواره خود را در درمانده و گرفتار نشان می دهند در صورتی که اظهار فقر و عجز در روایات و احادیث مطرود شده و ناپسند است.

 


وی ادامه داد: یکی از نشانه های مؤمن این است که گرفتاری و فقر خود را نمایان نکند و به گونه ای رفتار کند که در غنا به سر می برد و عزتمند زندگی کند.

 


مدیر کل ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه بیان داشت: عشق به اهل بیت علیهم السلام قطعا در رفتار و اعمال فرد متجلی شده و تابع سیرت ائمه اطهار (ع) خواهد بود زیرا باور هر شخص در رفتار او نمایان می شود.

 

این مسؤول عشق به حضرت زهرا (س) را ثروتی عظیم دانست و تأکید کرد: سرمایه ای بالاتر از عشق به حضرت زهرا (س) وجود ندارد، بالاترین نعمتی که نصیب افراد شود همین عشق و محبت است که ثروتی ارزشمند و عظیم است.

 


حجت الاسلام حسینی منش با اشاره به استقبال میلیونی از اربعین حسینی گفت: اجتماع اربعین حسینی نشان دهنده عمق ارادت قلبی مسلمانان به امام حسین (ع) و ائمه اطهار است، قطعا سیدالشهدا (ع) نیز فریاد رس عاشقان و دوستداران خود خواهد بود.

 


وی عنوان داشت: حضور در مجالس سیدالشهدا (ع) و ائمه اطهار علیهم السلام در صورتی که با شناخت و بصیرت همراه باشد، زنده کننده قلوب بوده و موجب حفظ و استحکام نظام و اسلام خواهد شد.

 


مدیر کل ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه در پایان ذکر کرد: معرفت به اهل بیت علیهم السلام در صورتی حقیقی است که در عمل افراد ظاهر شود، ایمان داشتن به دانسته های دینی، موجب شکل گیری اعمال صالح می شود، عدم آگاهی نقص انسان محسوب نمی شود بلکه ایمان نداشتن به علم خود موجب نقص می شود./857/202/ب1

ارسال نظرات