۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۳۰۶۸۴۳
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رمز بقای نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه رمز بقای نظام اسلامی است، گفت: توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی بسیار مهم است و سبب خنثی سازی نقشه های شوم دشمنان و بدخواهان می شود.
مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مرکزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام حسن هنرمند مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی، شب گذشته در دیدار با خانواده شهیدان حسین و حسن جودکی در اراک، بیان کرد: شهدای پر افتخار کشورمان سبب عظمت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده اند.

 

عزت ایران اسلامی مرهون از خود گذشتگی شهدا 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی عزت و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون از خود گذشتگی شهدا دانست و خاطرنشان کرد: جانفشانی های شهدای هشت سال دفاع مقدس ایران اسلامی همیشه در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

 

حجت الاسلام هنرمند با تاکید بر این که امروز در کشور مسؤولان باید ادامه دهنده راه و اهدف شهدای والامقام باشند، اظهار داشت: شهدا با ایثار در راه نظام و انقلاب، از جان خود گذشتند تا از استقلال، آزادی و اسلام محافظت کنند.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه رمز بقای نظام اسلامی است، گفت: توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی بسیار مهم است و سبب خنثی سازی نقشه های شوم دشمنان و بدخواهان می شود.

 

خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا افتخاری بزرگ

حجت الاسلام هنرمند بیان کرد: امام صادق(ص) از پیامبر بزرگ اسلام(ص) نقل فرموده است که روز قیامت سه دسته نزد خداوند شفاعت می کنند و خداوند شفاعت آنان را می پذیرد که این سه گروه عبارت اند از پیامبران، دانشمندان و شهیدان.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا را یک افتخار بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: خدمت و رسیدگی به خانواده های معظم شهدا سبب جلب رضایت خداوند متعال می شود و دعای این بزرگان پشتوانه مستحکمی برای ملت ایران اسلامی است.

 

تقدیم بیش از شش هزار و 300 شهید از استان مرکزی

حجت الاسلام هنرمند خانواده های شهدا جزء پرافتخارترین خانواده های ایرانی دانست و اظهار داشت: خانواده های بزرگ شهدا در کشور سبب شکوفایی نظام  شده اند و همچنین به خوبی از ایران اسلامی دفاع کردند.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در ادامه با اشاره به این که امروز همگان باید قدردان فداکاری و ایثار خانواده معظم شهدا باشیم، اظهار کرد: خانواده های معظم شهدا با صبر پسندیده خود امنیت را به کشور هدیه کردند.

 

شایان ذکر است، استان مرکزی بیش از شش هزار و 300 شهید و 12 هزار و 400 جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است./842/202/ب1

ارسال نظرات