۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۳۰۶۸۶۵
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان خبر داد؛

ثبت 2 مورد وقفی همزمان با نخستین روز از هفته وقف در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان با اشاره به برنامه های مرتبط با هفته وقف از ثبت وقف 2 مورد وقفی در نخستین روز هفته وقف در سطح استان خوزستان خبر داد.
وقف

حجت الاسلام سید محمد طباطبایی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برنامه های هفته وقف و این که از 18 تا 24 آذرماه ادامه دارد، گفت: برگزاری همایش یاوران وقف و نیز همایش وقف و رسانه در روزهای 22 و 23 آذر در حرم علی بن مهزیار اهوازی از جمله اقدامات این سازمان به مناسبت هفته وقف است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان با بیان این که همایش عالم واقف 25 آذر برای تجلیل از مقام شامخ آیت الله مدنی در شهرستان دزفول صورت می گیرد، افزود: برپایی نمایشگاه با محوریت وقف، نشست تخصصی با اقشار گوناگون جامعه از جمله مهندسان، اساتید دانشگاه و حوزه از فعالیت های دیگر مرتبط با هفته وقف است.

حجت الاسلام طباطبایی با بیان این که وفات پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن و رضا( علیهم السلام) همزمان با هفته وقف است، از برپایی مراسم سوگواری و عزاداری برای امامان معصوم در بقاع متبرکه و نیز قرائت زیارت نامه پیامبر اکرم (ص) خبر داد.

این مقام مسؤول با اشاره به در پیش بودن ربیع الاول و هم زمانی با روزهای پایانی هفته وقف، گفت: جمع آوری نشانه‌های و پرچم های سیاه عزاداری و غباررویی مزارها از دیگر اقدامات سازمان اوقاف به مناسبت هفته وقف است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان در پایان سخنان خود به ثبت وقف 2 مورد وقف از سوی واقفان و خیران استان خوزستان در نخستین روز هفته وقف اشاره کرد./9456/303/ب2

ارسال نظرات