۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵
کد خبر: ۳۰۶۹۶۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

هیأت‌های مذهبی حلقه اتصال بین مردم و اهل بیت هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که هیأت‌های مذهبی بسترساز محبت به خاندان اهل بیت(ع) در جامعه هستند، گفت: هیأت‌های مذهبی حلقه اتصال بین مردم و اهل بیت(ع) هستند.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران عصر امروز در جمع هیأت های مذهبی با بیان این که هیأت‌های مذهبی بسترساز محبت به خاندان اهل بیت(ع) در جامعه هستند، افزود: هیأت های مذهبی حلقه اتصال بین مردم و اهل‌بیت(ع) هستند.

 

وی با بیان این‌که هیأت های مذهبی در نهادینه کردن ارزش‌های دینی در بین جامعه مؤثر هستند، اضافه کرد: امروز حضور جوانان و نوجوانان در هیأت‌های مذهبی موجب جلوگیری هر گونه انحرافات در بین جامعه می‌شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید بر این که هیأت‌های مذهبی باید پرچم انقلاب و پیروی از ولایت را برای همیشه در دست داشته باشند، گفت: امروز باید مراقب باشیم تا دشمنان با تحریف دین به هیأت‌های مذهبی رخنه نکنند.

 

حجت الاسلام شکریان به نقش مهم هیأت‌های مذهبی در ترویج مفاهیم اهل بیت(ع) به ویژه نهضت حسینی اشاره کرد و بیان داشت: هیأت‌های مذهبی همواره در طول تاریخ، تریبون نشر معارف عاشورایی بوده و شور حسینی را زنده نگه داشته‌اند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: هیأت‌های مذهبی نقش مهمی در روشنگری و ساماندهی نیروهای مؤمن و پیروان اهل بیت(ع) در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن بر عهده دارند.

 

وی با بیان این که هیأت‌های مذهبی در نظام اسلامی ریشه تاریخی دارند، افزود: نقش بسزای هیأت‌های دینی در حفظ اندیشه‌های دینی و ترویج آن بسیار آشکار است.

 

حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود با تأکید بر تقویت بصیرت جوانان در پرتو ولایت، گفت: کسب بصیرت و بیداری نسل جوان از واقعه عاشورا یک ضرورت است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که درک مناسب پیام عاشورا راه صحیح را به ما نشان خواهد داد، خاطرنشان کرد: توسل به امام حسین(ع) می تواند عامل سعادت انسان در دنیا و آخرت شود.

 

حجت الاسلام شکریان با بیان این که عزاداری های محرم و صفر بسیار ارزشمند هستند، ادامه داد: علاقه مندان به نهضت حسینی باید از هم‌اکنون خود را برای برپایی باشکوه مراسم عزاداری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) آماده کنند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، نهضت حسینی را مقدمه نهضت انقلاب اسلامی ایران دانست و بیان داشت: امروز اهداف نهضت عظیم حسینی از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن دو انتخابات مهم در کشور اشاره کرد و با بیان این که حضور حداکثری مردم در انتخابات یک راهبرد اساسی برای نظام است، گفت:‌ همه باید برای برگزاری این جشن باشکوه ملی تلاش مضاعف داشته باشند.

 

حجت الاسلام شکریان انتخابات را مظهر و جلوه اراده مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: انتخابات یک فرصت مطلوب و مغتنم برای رشد سیاسی جامعه است و همه آحاد مردم می توانند از این فرصت به صورت اصولی بهره گیری کنند.

 

وی ادامه داد: مشروعیت سیاسی امروز یکی از منابع قدرت نرم است و شاخص‌ هایی همچون مشارکت سیاسی، مشروعیت، انسجام داخلی، یکپارچگی ملی، کارآیی دولت و حاکمیت قانون در لایه‌های داخلی می ‌تواند نقشی موثری در تولید قدرت نرم داشته باشد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: همه باید بر اساس تکلیف دینی و احساسات انقلابی در انتخابات آتی شرکت کنند و به یقین حضور مردم انقلابی ایران اسلامی در این دوره، مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام و نظام خواهد بود.

 

حجت الاسلام شکریان با بیان این که عظمت و اقتدار نظام اسلامی در شرایط کنونی در گرو حضور گسترده مردم است، ادامه داد: مردم ایران اسلامی همانند سال های گذشته با حضور حماسی خود در پای صندوق های رأی به جهانیان ثابت خواهند کرد که تهدیدات، برنامه ‌ها و نقشه ‌های دشمنان نظام نمی‌تواند در ادامه مسیر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خلل ایجاد کند.

 

وی حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات را تعیین کننده دانست و با بیان این که امروز نظام اسلامی در معرض تهاجم گسترده استکبار جهانی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در انتخابات همه توطئه های دشمنان رانقش برآب می کند.

 

حجت الاسلام شکریان با بیان این که نقش مردم در مشروعیت و مقبولیت نظام اسلامی بسیار تعیین کننده است، بیان داشت: در 36 سال گذشته هر زمان مردم با جدیت وارد میدان شدند دشمن از مواضع خود عقب نشینی کرد./950/202/ب2

ارسال نظرات