۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۳۰۷۰۵۵
آیت الله ممدوحی:

گام نهادن در راه ائمه اطهار و حاکمیت اسلامی موجب عزت و اقتدار نظام شده است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله ممدوحی با بیان این که گام نهادن در راه ائمه اطهار و حاکمیت تعالیم اسلامی موجب عزت و اقتدار نظام شده است، گفت: امروز همه کشورهای قدرتمند جهان برای توطئه ضد ایران دست به دست هم داده و یکپارچه شده اند و محکم ترین راه دفع این توطئه ها چنگ زدن به ریسمان امن الهی و ائمه اطهار است.
آيت الله ممدوحي آيت الله ممدوحي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ظهر امروز مراسمی به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد.

 

آیت الله حسن ممدوحی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با حضور در این مراسم اظهار داشت: وجود انسان معدن فضایل و رذایل اخلاقی بی شماری است که در صورت بروز و نمایان شدن موجب تحولات عمیق در جهان می شود.

 

آیت الله ممدوحی با اشاره به افزایش درگیری ها و جنگ ها در منطقه و جهان، تصریح کرد: جنگ افروزی های جهان در نتیجه بروز و ظهور رذایل اخلاقی سیرت انسان ها است.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآور شد: اعتقادات عمیق دینی و تاکید اسلام بر حفظ اتحاد و همبستگی در کشور یکی از دلایل اصلی وجود امنیت در کشور است، ایران در منطقه ای ناامن قرار دارد اما به برکت وجود پر برکت ائمه اطهار علیهم السلام از امنیت بسیار خوبی برخوردار است.

 

وی تاکید کرد: گام نهادن در راه ائمه اطهار و حاکمیت تعالیم اسلامی در کشور موجب شکل گیری نظام قدرتمند و عزتمند در کشور شده است.

 

آیت الله ممدوحی گفت: بعثت پیامبر به عنوان آخرین رسول نباید به گونه ای تفسیر شود که انسان از هدایت الهی بی نیاز است بلکه همواره نیازمند راهنمایی های قرآن و تعالیم پیامبر و ائمه اطهار علیهم السلام هستیم.

 

وی در پایان بیان داشت: امروزه همه کشورهای قدرتمند جهان برای توطئه ضد ایران دست به دست هم داده و یکپارچه شده اند و محکم ترین راه دفع این توطئه ها چنگ زدن به ریسمان امن الهی و ائمه اطهار علیهم السلام است./857/پ202/ج

ارسال نظرات