۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۳۰۷۰۶۳
مدیر حوزه علمیه مازندران:

جریان نفوذ هشداری جدی برای همه مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه مازندران، همدلی و همزبانی را مهم ترین نیاز امروز جامعه دانست و گفت: با تحقق همدلی و همزبانی، ضمن این که کشورمان در عرصه های مختلف از رشد و شکوفایی بسیاری برخوردار خواهد شد می توانیم مانع نفوذ دشمن به کشور نیز شویم.
حجت الاسلام ابوالقاسم طاهري، مدير حوزه علميه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران امروز در مراسمی که به مناسبت سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام و شهادت امام حسن مجتبی در ساری برگزار شد، پیامبر اسلام را محور وحدت در جهان دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل فهم غلط از دین و فاصله گرفتن از سیره پیامبر و اهل بیت(ع) امروز شاهد وضعیت نابسامان در دنیای اسلام هستیم.

 

وی، وحدت و همدلی را رمز پیروزی ملت های مسلمان بر علیه دشمنان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام همه توان خود را برای ایجاد تفرقه و اختلاف میان امت اسلامی به کار گرفته اند که باید در این خصوص هوشیار بود.

 

حجت الاسلام طاهری با بیان این که امت اسلامی برای پیشرفت و تعالی راهی جز وحدت و همدلی ندارند، ادامه داد: بروز هر گونه اختلاف و تفرقه خواسته اصلی دشمنان اسلام است.

 

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان اسلام همواره در صدد بوده‌اند به اختلافات اعتقادی، احکامی و اخلاقی مسلمانان دامن بزنند، گفت: بهره گیری از کلام الهی، سیره پیامبر و اهل بیت(ع) بهترین الگو برای تقویت وحدت و همدلی میان امت اسلامی است.

 

وی از پیامبر اکرم(ص) به عنوان الگو و محور وحدت و یکپارچگی جهان اسلام یاد کرد و با بیان این که ملت های مسلمان باید بیشتر به این مسأله توجه کنند، گفت: امروز مهم ترین مسأله که باید سرلوحه برنامه های مسلمانان قرار گیرد تقویت مشترکات دینی است.

 

حجت الاسلام طاهری با بیان این که سیره پیامبر گرامی اسلام در همه عرصه ها یک الگوی مهم و بی بدیل برای امت اسلامی است، ادامه داد: ملت های مسلمان باید بیشتر به کمالات پیامبر گرامی اسلام توجه کنند.

 

وی با بیان این که ملت های اسلامی باید بدون پرداختن به مسائل حاشیه ای به تقویت قدرت جهان اسلام فکر کنند، ادامه داد: به یقین اگر امت اسلامی در این مسیر گام بردارند هیچ قدرتی یارای مقابله با قدرت اسلام را نخواهد داشت.

 

مدیر حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون نفوذ دشمن اشاره کرد و با بیان این که مسأله نفوذ یک موضوع بسیار مهم است که نباید با آن برخورد شعاری شود، بیان داشت: مسؤولان و آحاد جامعه باید مراقب باشند که دشمن لحظه ای برای نفوذ خود به کشورمان آرام نخواهد نشست.

 

حجت الاسلام طاهری با اشاره به این که استکبار جهانی بیش از سه دهه برای نفوذ به کشورمان تلاش کرد اما همواره با هدایت های رهبر معظم انقلاب نقشه های آنها با شکست مواجه شد، گفت: امروز نیز تنها راه جلوگیری از نفوذ دشمن تبعیت محض از ولی فقیه است.

 

وی با بیان این که مقام معظم رهبری همواره با رهنمودهای خود مسیر صحیح را به مسؤولان و مردم نشان می دهند، بیان داشت: مسؤولان توجه داشته باشند تنها در مسیری که مقام معظم رهبری تعیین کرده اند گام بردارند تا دشمن نتوانند به نقشه های خود دست یابند.

 

مدیر حوزه علمیه مازندران، استکبار ستیزی را شاخصه انقلاب اسلامی دانست و با بیان این که ملت ایران هیچ گاه جنایت های آمریکایی ها علیه خود را در 36 سال گذشته فراموش نخواهند کرد، افزود: «شعار مرگ بر آمریکا» هر روز زنده و پویاتر از گذشته از سوی مردم ولایت مدار کشورمان سر داده خواهد شد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران، همدلی و همزبانی را مهم ترین نیاز امروز جامعه دانست و گفت: با تحقق همدلی و همزبانی، ضمن این که کشورمان در عرصه های مختلف از رشد و شکوفایی بسیاری برخوردار خواهد شد می توانیم مانع نفوذ دشمن به کشور نیز شویم.

 

وی با اشاره به این که دشمنان انقلاب اسلامی تلاش دارند از هر روزنه ای به کشورمان نفوذ کنند، تصریح کرد: تقویت همبستگی در بخش های مختلف کشور تنها را جلوگیری از نفوذ دشمن در بخش های مختلف است./950/202/ب2

ارسال نظرات