۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۳۰۷۰۷۰
نماینده مردم تهران در مجلس:

نامه رهبر معظم انقلاب چهره مزورانه غرب را کنار می‌زند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نامه‌های رهبر معظم انقلاب می‌تواند زمینه‌ای در راستای کنار زدن چهره مزورانه غرب باشد که تلاش می‌کند بر روی حقیقت اسلام پرده افکنده و آن را وارونه جلوه دهد.
عليرضا زاکاني

علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در خصوص نامه دوم رهبر معظم انقلاب به جوانان غرب، گفت: نامه اول و دوم رهبر معظم انقلاب افق جدیدی برای تعامل و پیوستگی جهان اسلام آغاز کرده است.

 

وی افزود: نامه‌های رهبر معظم انقلاب می‌تواند زمینه‌ای در راستای کنار زدن چهره مزورانه غرب باشد که تلاش می‌کند بر روی حقیقت اسلام پرده افکنده و آن را وارونه جلوه دهد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر جوانان غرب با حقیقت اسلام آشنا و به تامل وادار شوند این تامل امکانی را ایجاد می‌کند که برای خود غرب آینده درخشانی بتوان تصور کرد تا از ظرفیت‌های جهان اسلام نهایت بهره را ببرند.

 

زاکانی اظهار افزود: بنابراین ما اعتقاد داریم که این نامه شروع و آغازی است که می‌تواند به یک انجام و تحول بزرگ منجر شود در صورتی که به فراموشی سپرده نشود.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید دستگاه‌ها و مسؤولان کشور به ویژه تشکل‌ها و عناصر فعال اسلامی زمینه پیوستگی، ارتباط و تعامل را هر چه بیشتر فراهم کنند تا ما شاهد اثربخشی هر چه بیشتر این نامه‌ها میان جوانان اروپایی در آینده نزدیک باشیم./807/ت302/ج

ارسال نظرات