۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۳۰۷۱۲۶
امام جمعه شهرری:

ترکیه مهد تربیت داعش است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرری گفت: ترکیه برای اینکه ورود خود را به عراق توجیه کند ادعای مبارزه با داعش را دارد در حالی که همه جهان می‌دانند ترکیه مهد تربیت داعش است.
شاهچراغي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری در خطبه اول نماز جمعه که در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد با ایراد خطبه و دعوت مردم به تقوای الهی، گفت: تقوا و پرهیز از گناه سبب می‌شود انسان تا مرز معصومیت امامان پیش برود.

 

وی با اشاره به جایگاه رفیع امام رضا(ع) در فرمایش امامان معصوم(ع)، بیان داشت: پیامبر(ص) فرمودند پاره تن من در خراسان است؛ امام صادق(ع) به فرزند بزرگوار خود فرمودند از تو فرزندی به دنیا خواهد آمد که عالم آل محمد(ص) است؛ و امام راحل فرمودند آستان قدس رضوی به عنوان پایتخت ایران است.

 

حجت الاسلام شاهچراغی در خطبه دوم با دعوت مردم به تقوای الهی تصریح کرد: ورود امام رضا(ع) به ایران سبب ولایت‌پذیری مردم شد چرا که ولایت دژ محکم توحید است مردم تا در پرتو ولایت هستند مقتدر و آسیب‌ناپذیر باقی می‌مانند.

 

وی افزود: ولایت فقیه نشأت گرفته و در راستای ولایت معصومین(عِ) است و دژ محکم ایران ولایت فقیه است که در برابر کودتا، ترور، تحریم و فتنه‌های دشمن مقاوم و با صلابت ایستاده است امام راحل فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور آسیبی نرسد.

 

امام جمعه شهرری در ادامه اظهار داشت: تا ملت ما پشت رهبر معظم انقلاب حرکت می‌کند دشمن و نفوذ او هیچ پیشبردی در اهداف خود نخواهد داشت اما متاسفانه بعضی در این راه کارشکنی و سنگ اندازی می‌کنند.

 

حجت الاسلام شاهچراغی با اشاره به مساله ترکیه ابراز کرد: امروز همسایه ما با آتش بازی می‌کند و هواپیمای روسی را با اشاره ناتو منهدم کرده و در خیالات خود به دنبال فتح و کسب امپراتوری عثمانی است و به امید همین خیال واهی به عراق لشکر کشیده و برای ایران نیز خط و نشان می‌کشد.

 

وی افزود: ترکیه برای اینکه ورود خود را به عراق توجیه کند ادعای مبارزه با داعش را دارد در حالی که همه جهان می‌دانند ترکیه مهد تربیت داعش است ترکیه امروز دلال و اسرائیل خریدار نفت‌های دزدیده شده از سوی داعش از عراق هستند.

 

امام جمعه شهر ری در پایان خاطرنشان کرد: بهترین صدقه‌ای که از ما باقی می‌ماند صدقه جاریه است که به آن وقف می‌گویند حضرت علی(ع) فرمودند مال فرجام بدی برای صاحبش دارد مگر آن چیزی که از پیش فرستاده باشد؛ وقف صدقه از پیش فرستاده شده است./813/201/ب1

ارسال نظرات