۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۳۰۷۱۳۲
امام جمعه خرم آباد:

نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا برای معرفی اسلام ناب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که نامه رهبری به جوانان اروپا و آمریکا برای معرفی اسلام ناب است، گفت: نامه رهبری به جوانان نشان داد که این اتفاق های امروز تروریستی در فرانسه، بیش از 70 سال است که در کشورهای مسلمانان همچون فلسطین اتفاق افتاده است.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته، گفت: قرآن و عترت محور وحدت و مایه نجات بشریت است.


وی با بیان این که امروز مثلث شوم استکبار، رژیم صهیونیستی و جماعت منحرف وهابیت اسلام را به خطر انداخته اند، افزود: مصیبت امروز جهان اسلام ظلمی بر پیکره اسلام و پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) است.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به این که متأسفانه امروز نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا عنوان می کند تمام مسلمانان تروریست هستند، آمریکا را ریشه اصلی تروریست دانست و عنوان داشت: عملکرد ناشایست رژیم آل سعود زمینه پیدایش تروریست و وهابیت شده است.


وی با بیان این که اسلام منادی صلح و امنیت و آرامش است و پیامبر(ص) برای بسط آن زحمت فراوان کشیده است، اظهار داشت: متأسفانه اسلام ناب امروز از سوی منادیان جور و ستم وحشی اعلام می شود.


نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به نامه رهبری به جوانان غرب گفت: نامه های رهبر معظم انقلاب به جوانان غرب مورد استقبال آنان قرار گرفت.


وی تصریح کرد: در نامه نخست رهبری از جوانان می خواهد اسلام را بدون واسطه بشناسند و در نامه دوم رهبری نیز تروریست درد مشترک اسلام و غرب معرفی شده است.


نامه رهبری به جوانان اروپا و آمریکا برای معرفی اسلام ناب است
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که نامه رهبری به جوانان اروپا و آمریکا برای معرفی اسلام ناب است، عنوان کرد: نامه رهبری به جوانان نشان داد که این اتفاق های امروز تروریستی در فرانسه، بیش از 70 سال است که در کشورهای مسلمانان همچون فلسطین اتفاق افتاده است.


وی با اشاره به این که استکبار جهانی به وسیله وهابیت به دنبال اسلام ستیزی است، گفت: اسلام از حوادث تروریستی مبرا است.


امام جمعه خرم آباد با بیان این که نامه رهبر معظم به جوانان غرب در جهت روشنفکری بوده است، اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی ایران منشأ بیداری شده است.


وی با بیان این که استکبار جهت مقابله با انقلاب اسلامی ایران، پرونده PMD (احتمال نظامی بودن فعالیت های هسته ای) برای ایران تشکیل داده بودند، افزود: امروز با وجود شفاف سازی های موجود، مدیرکل آژانس انرژی هسته ای در گزارشی تعجب برانگیز ارائه می کند که نکته مثبت و منفی وجود دارد.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب شرط اجرایی کردن برجام را بسته پرونده pmd ایران اعلام کرده است، عنوان داشت: براساس سخنان رهبری که یک واقعیت است، ما کاری انجام نداده ایم و پرونده pmd ایران باید بسته شود.

 

وی با تأکید بر این که باید بیان شود جرم ملت ایران چه بوده است و اگر کار نظامی انجام می دادیم سند شما کجا است، افزود: در راستای مقابله با توطئه های دشمنان باید مسؤولان هوشیار باشند.


خون شهدای محراب بر معنویت نماز جمعه افزوده است
نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه با اشاره به 20 آذر و شهادت سومین شهید محراب گفت: با گرامیداشت سالروز شهادت شهید دستغیب بیان داشت: خون شهدای محراب بر معنویت نماز جمعه افزوده است./9451/201/ب1

ارسال نظرات