۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۳۰۷۱۸۳
مسؤول امور قرآنی اداره اوقاف قم:

۳۵ برگزیده قرآنی قم به مسابقات سراسری اوقاف اعزام می‎شوند

خبرگزاری رسا ـ صالح‌نژاد از اعزام ۳۵ برگزیده استانی به مسابقات سراسری قرآن اوقاف در کرمانشاه خبر داد و گفت: به منظور افزایش آمادگی حافظان و قاریان جوان استان قم و برای حضور در مرحله ملی و سراسری، یک دوره آموزشی متمرکز در مشهد برگزار شد.
مسابقات قرآني

به گزارش خبرگزاری رسا، سیدمحمد صالح‌نژاد، مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قم گفت: پس از برگزاری مسابقات استانی حفظ و مفاهیم قرآن کریم در استان قم، 32 نفر از برگزیدگان استانی به مسابقات ملی راه پیدا کردند.

 

وی افزود: به منظور توان افزایی حافظان و قاریان جوان استان قم و به منظور افزایش آمادگی آنها برای حضور در مرحله ملی و سراسری، یک دوره آموزشی متمرکز در مشهد برگزار شد.

 

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قم خاطرنشان کرد: در این دوره متمرکز که قبل از اربعین امسال برگزار شد اساتید قرآنی مجرب استان قم نیز حضور داشتند و آخرین آموزش ها و تمرینات برای مسابقات ملی در این دوره صورت گرفت.

 

صالح نژاد بیان کرد: بر اساس برنامه اعزام برگزیدگان طی دو تیم 35 نفر به استان کرمانشاه اعزام می‌شوند تا در مسابقات سراسری شرکت کنند.

 

وی گفت: برگزیدگان در رشته‌های حظ ده جزء، قرائت، ترتیل و حفظ بیست جز و معارف در دو بخش خواهران و برادران به مسابقات ملی که از 28 آذرتا پنج دی ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود به رقابت می‌پردزاند./1325/د102/ف2

 

منبع: پایگاه خبری سازمان اوقاف قم

ارسال نظرات