۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۳۰۷۳۰۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

طلاب و دانشجویان سرمایه های با ارزش نظام اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: حوزویان و دانشجویان، سرمایه های با ارزش نظام اسلامی محسوب می شوند و وحدت میان حوزه و دانشگاه در ایران اسلامی یک ارزش مهم و پسندیده است.
حجت‌الاسلام قربان‌پور، مدير کل تبليغات اسلامي استان مرکزي

حجت الاسلام صفر قربان پور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: حوزویان و دانشجویان، سرمایه های با ارزش نظام اسلامی محسوب می شوند و وحدت میان حوزه و دانشگاه در ایران اسلامی یک ارزش مهم و پسندیده است.

 

وحدت حوزه و دانشگاه نباید مختص به یک روز باشد

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با تاکید بر این که وحدت حوزه و دانشگاه نباید مختص به یک روز باشد، بلکه باید در طول سال جاری و باقی بماند، خاطر نشان کرد: حوزه ها و دانشگاه ها به عنوان یک منبع بزرگ علمی و محل بحث، تحقیق و پژوهش می توانند به خوبی نقش آفرینی کنند.

 

حجت الاسلام قربان پور با بیان این که حوزه های علمیه و دانشگاه ها در برابر جامعه مسؤولیت مشترک دارند، بیان کرد: حوزه و دانشگاه به آسانی و با حمایت یکدیگر می توانند کشور را به راه و مسیر خوب و مشخصی هدایت کنند و وحدت حوزه و دانشگاه، وحدت هدف و وحدت مسیر تعالی و رشد است.

 

پیشرفت کشورها با افزایش نخبگان محقق می شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان این که کشورهای اسلامی زمانی به پیشرفت می رسند که در آن کشور نخبگان افزایش پیدا کنند، گفت: با پشتکار و همدلی و همزبانی و همچنین برنامه های منسجم می توانیم سبب افزایش هم اندیشی میان نخبگان طلاب و دانشجو شویم.

 

حجت الاسلام قربان پور وحدت و همدلی در بین طلاب و دانشجویان یک ضرورت مهم دانست و خاطر نشان کرد: تعامل و برقراری ارتباط دوستانه بین طلاب حوزه های علمیه و دانشجویان نتایج مثبت را به همراه خواهد داشت و سبب رفع کدورت‌ها و شبهات می شود.

 

جلسات پرسش و پاسخ طلاب و دانشجویان

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان این که جلسات پرسش و پاسخ طلاب و دانشجویان بسیار می تواند مفید و نتیجه بخش باشد، اظهار داشت: وحدت حوزه و دانشگاه به عنوان دو بال نظام، یکی از موضوعات مهم کشور است که می تواند نتایج بسیار مفید و ارزشمندی را برای ایران اسلامی به همراه داشته باشد.

 

حجت الاسلام قربان پور با تاکید بر این که دانشگاه ها و حوزه های علمیه باید هوشیار باشند، خاطر نشان کرد: امروز دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی دانشگاهیان و حوزویان را نشانه رفته اند، بنابراین این دو بال نظام باید با وحدت نقشه ها و توطئه های دشمنان را همچون گذشته خنثی می کنند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه با بیان این که حوزه و دانشگاه در میدان فرهنگ کشور باید به خوبی نقش آفرینی کنند، اظهار داشت: امروز مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید با برنامه ریزی های پی در پی خود در راستای نیازهای فکری و فرهنگی حوزه و دانشگاه گام بردارند./842/302/ب1

ارسال نظرات