۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۳۰۷۴۰۶
مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه:

مطالعه نقش مهمی در ارتقای سطح فرهنگی و شخصیتی طلاب دارد

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه در حاشیه نمایشگاه کتب و محصولات فرهنگی، گفت: مطالعه نقش مهمی در ارتقای سطح فرهنگی و شخصیتی طلاب دارد.
کتاب کتاب1 کتاب2 کتاب3 کتاب4 کتاب5 کتاب6

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، نمایشگاه کتابی به مناسبت هفته پژوهش با حضور 40 ناشر در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه برپا شد.

 


این نمایشگاه با مشارکت مدیریت حوزه علمیه خواهران و ناشران برپا شده و هدف از برگزاری این نمایشگاه معطوف ساختن توجه طلاب به مطالعه و ارتقای سرانه مطالعه در کشور است.

 


 
حجت الاسلام سعید فتحی مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اظهار داشت: کتب نمایشگاه در زمینه های اخلاقی، علمی، فلسفی، اجتماعی، فرهنگی و نرم افزارهای کودک و نوجوان ارائه شده است.

 


وی تصریح کرد: مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران کرمانشاه همواره حامی فعالیت های طلاب بوده و از برگزاری نمایشگاه های مختلف استقبال می کند.

 


حجت الاسلام فتحی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه کتاب مختص طلاب خواهر بوده و کتب نمایشگاه با 20 درصد عرضه می شود، خوشبختانه استقبال خوبی از نمایشگاه صورت گرفته است.

 


مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه نقش مطالعه را در ارتقای فرهنگی و شخصیتی طلاب مهم دانست و تأکید کرد: برگزاری چنین نمایشگاه هایی می تواند سطح علمی طلاب را افزایش داده و موجب علاقه مندی و ایجاد کشش به سمت مطالعه در میان طلاب شود.

 


وی در پایان با اشاره به استقبال خوب از نمایشگاه کتاب، گفت: تا کنون نیمی از کتب نمایشگاه به فروش رفته است و مدارس علمیه برای تجهیز کتابخانه های خود اقدام به خرید کتب نمایشگاه کرده اند./857/302/ب1

ارسال نظرات