۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۳۰۷۴۳۶
نایب رییس مجلس شورای اسلامی:

شکل‌گیری جبهه‌ مقاومت در کشورهای اسلامی به برکت فرهنگ دفاع مقدس است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ابوترابی‌فرد گفت: جبهه مقتدری که امروز در غزه، لبنان، سوریه، عراق و سایر ملل مسلمان به وجود آمده به برکت دفاع مقدس و ایستادگی ملت تحت فرمان مقام معظم رهبری در مقابل استکبار جهانی است.
حجت‌الاسلام ابوترابي‌فرد

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهید جانباز حاج علی‌اکبر سلیمانی که  در الوند برگزار شد، اظهار کرد: اگر جانفشانی های مدافعین حرم نبود امروز زائری در حرم حضرت زینب(س) وجود نداشت.

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهدای مدافع حرم غیرت را به نمایش گذاشتند و با ذکر نام قمر بنی‌هاشم، از خیمه‌گاه زینب کبری(س) دفاع و برای همه اسلام عظمت خلق کردند.

 

این مسئول با تأکید بر جریان فکری و عقیدتی مدافعین حرم تصریح کرد:‌ مهم‌ترین جریان فکری و عقیدتی مدافعین حرم و رزمندگان اسلام رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی است.

 

ابوترابی با اشاره به جریان فکری ایجاد شده درکشورهای اسلامی گفت: مستکبران جهان از این جریان فکری که رویکرد استکبارستیزی و رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی دارد، ترس و دلهره دارند.

 

وی بیان کرد: جبهه مقتدری که امروز در غزه، لبنان، سوریه، عراق و سایر ملل مسلمان به وجود آمده به برکت دفاع مقدس و ایستادگی ملت تحت فرمان مقام معظم رهبری در مقابل استکبار جهانی است.

 

این مسئول در انتها افزود: دفاع از حرم را ادامه دفاع مقدس است که در آن مردم با سربلندی از آن بیرون آمده اند./1330/د103/ف

 

منبع: خبرگزاری دفاع مقدس

ارسال نظرات