۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۳۰۷۴۴۴

تجلیل از صاحبان آثار برتر هفتمین همایش ملی سیره علوی

خبرگزاری رسا ـ تجلیل از صاحبان آثار برتر هفتمین همایش ملی سیره علوی (با رویکرد همدلی و همزبانی) با حضور مسؤولان علمی ـ فرهنگی کشور برگزار می‌شود.
تجلیل از صاحبان آثار برتر هفتمین همایش ملی سیره علوی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر، دکتر عزت الله سپه وند دبیر هفتمین همایش ملی سیره علوی گفت: طی مراسمی باشکوه از صاحبان مقالات برتر در موضوعات  و محورهای اعلام شده در فراخوان هفتمین همایش سیره علوی (با رویکرد همدلی و همزبانی) با حضور مسؤولان فرهنگی کشور تجلیل خواهد شد.

 

وی طی گزارشی از اتمام مهلت ارسال و داوری مقالات به این همایش خبر داد و گفت، امسال به مدد مولای متقیان علی علیه السلام جامعه علمی و پژوهشی کشور بیش از 150 مقاله علمی پیرامون موضوعات معرفی شده در این فراخوان به دبیرخانه همایش ارسال کرده اند که از این میان در مجموع بیست و هفت مقاله در مجموعه مقالات این همایش به چاپ خواهند رسید. ضمن آنکه از این میان پنج مورد به صورت سخنرانی و مابقی به صورت پوستر نیزدر روز همایش ارایه خواهند شد.

 

سپه وند توجه ویژه اساتید و اندیشمندان کشور را به سیره عملی اسوه کامل الهی و انسانی بشریت یعنی امیرالمومنین علی ابن ابیطالب علیه السلام خواستار شد و گفت تنها راه رستگاری و هدایت کامل بشر از گرفتاریهای جهان، عمل به سیره آن امام همام در حیات طیبه ایشان است و این راه تنها مسیر مطمئن برای تکامل همه جانبه جامعه بشری است.

 

وی ضمن قدردانی از تمامی مشارکت کنندگان در این فراخوان بزرگ علمی، از برگزاری مراسم تجلیل از آثار برگزیده همایش در روز پنجشنبه 26 آذرماه در تالار شهید آوینی خرم آباد خبر داد./807/102/ب1

ارسال نظرات