۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۳۰۷۴۴۸
در ششمین همایش حدیث پژوهش صورت می‌گیرد؛

تجلیل از چهره برتر پژوهشی در حوزه قرآن و حدیث

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث از برنامه تجلیل از تلاش های چندین ساله استاد مصطفی دلشاد تهرانی در جریان برگزاری ششمین همایش حدیث پژوهش خبر داد.
تجلیل از چهره برتر پژوهشی در حوزه قرآن و حدیث

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی پردیس تهران، حجت الاسلام سید حمید حسینی طی گفت و گویی با اعلام این مطلب، گفت: یکی از برنامه هایی که در ششمین همایش حدیث پژوهش قرار است انجام شود، تجلیل از استادان و اعضای هیأت علمیِ پژوهشگر دانشگاه قرآن و حدیث است.

 

وی در ادامه افزود: در این همایش از جناب استاد مصطفی دلشاد تهرانی، چهره برتر پژوهشی در حوزه قرآن و حدیث و از پژوهشگران موفق و تاثیرگذار در تحقیقات دینی و به ویژه نهج البلاغه تجلیل می شود.

 

معاون پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث، تجلیل از استادان پژوهشگر را سبب تشویق بیشتر دانشجویان خواند و افزود: وقتی از استادان تجلیل می شود و پژوهش های آنان در معرض دید و اطلاع دانشجویان قرار می گیرد، این نوعی الگوسازی و تشویق برای دانشجویان خواهد بود.

 

استاد دلشاد تهرانی، مدیر گروه نهج البلاغه پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث متولد 1334 در تهران است که بیش از 40 کتاب و 25 مقاله تالیف کرده اند.

 

آثار وی بارها در جشنواره های مختلف کتاب مورد تشویق قرار گرفته است.

 

خاطر نشان می شود، ششمین همایش حدیث پژوهش صبح روز چهارشنبه، 25 آذر ماه همزمان با روز پژوهش در تالار علامه مجلسی موسسه علمی و فرهنگی دارالحدیث برگزار می شود./807/102/ب1

ارسال نظرات