۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۳۰۷۴۶۴

اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف کرمان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمان در مسجد خاتم الانبیا کرمان برگزار شد.
اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف کرمان برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمان امشب در مسجد خاتم الانبیاء کرمان برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش در این مراسم، ضمن قرائت قرآن از سوی نفر اول مسابقات قرائت قرآن کریم؛ آقای سلطان لو، گروه تواشیح پیامبر اعظم (ص) نیز به اجرای تواشیح پرداخت.

 

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام مسعود پور امام جماعت مسجد خاتم الانبیا ضمن خیرمقدم و تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه ربیع الاول اظهار داشت: قرآن از اهمیت والایی برخوردار است به گونه ای که در روایات ما بسیار تاکید شده است که قرآن را فراگیریم و به آن عمل کنیم.

 

وی ادامه داد: در روایتی آمده است که؛ بر شماست قرائت قرآن چراکه قرآن خواندن کفاره گناهان شما می شود و مانع از ورود شما به آتش می شود و شما را در امان می دارد؛ پس از قرائت قرآن غافل نشوید؛ به درستی که قرآن دل‌های شما را زنده نگاه می دارد و از منکرات نهی می کند.

 

حجت‌الاسلام مسعود پور با اشاره به بخشی از برنامه های اجرا شده در مسجد خاتم الانبیا، عنوان داشت: خرسندیم از اینکه میزبان فعالان و برگزیدگان مسابقات قرآنی هستیم و امیدواریم که خداوند بر توفیقاتشان بیفزاید.

 

در ادامه ضمن سخنرانی حجت الاسلام قاسمی زاده مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمان، قاری بین المللی آقای احمدی وفا به قرائت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت.

 

در پایان این مراسم از نفرات برتر (اول تا سوم) رشته های حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10جزء، حفظ 5 جزء، قرائت قرآن، ترتیل، معارف و اذان و دعا خوانی تجلیل به عمل آمد./9703/202/ب1

ارسال نظرات