۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۹
کد خبر: ۳۰۷۴۹۰
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

دهه فجر ماندگارترین واقعه در تاریخ ایران اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان این که دهه فجر ماندگارترین واقعه در تاریخ ایران اسلامی است، گفت: ایام الله دهه فجر پاسداشت ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی است و عظمت و اتحاد بی بدیل ملت مسلمان ایران اسلامی در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی را به همراه داشت.
حجت‌الاسلام عباس هاشمي، مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان مرکزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام عباس هاشمی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، شامگاه یکشنبه در نخستین نشست ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر استان مرکزی که در سالن جلسات استانداری مرکزی برگزار شد، بیان کرد: اهمیت داشتن برنامه های ایام الله دهه فجر در استان مرکزی، سبب شد تا امسال زودتر ستاد استانی را تشکیل دهیم.

 

 

دهه فجر حساس ترین برهه های تاریخ نظام جمهوری اسلامی

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان این که دهه فجر از حساس ترین برهه های تاریخ نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود، گفت: امروز به خود می بالیم که انقلاب اسلامی به عنوان تأثیرگذارترین نهضت در ذهن های جهانیان به ثبت رسیده است.

 

 

حجت الاسلام هاشمی با بیان این که دهه فجر ماندگارترین واقعه در تاریخ ایران اسلامی است، گفت: ایام الله دهه فجر پاسداشت ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی است و عظمت و اتحاد بی بدیل ملت مسلمان ایران اسلامی در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی را به همراه داشت.

 

 

اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در منطقه و جهان 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان این که ایران اسلامی به سبب اقتدار و سربلندی در منطقه و جهان یک نمونه است، خاطرنشان کرد: ایام الله دهه فجر سبب وحدت، وفاق و همدلی همچنین منجر به برگزاری بزرگ ترین جشن ملی، دینی و مردمی ایران اسلامی شد.

 

 

حجت الاسلام هاشمی در رابطه با ستاد استانی ایام الله دهه فجر سال پیشین، گفت: سال گذشته ستاد بزرگداشت دهه فجر استان مرکزی دارای کمیته های 24 گانه استانی بود همچنین افزون بر آن  12شهرستان، 25 ستاد شهر و بخش و 200 ستاد روستایی مشغول فعالیت بوده اند.

 

 

برنامه های ایام الله دهه فجر در استان مرکزی

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: کمیته های مردمی ستاد دهه فجر استان مرکزی نیز بالغ بر یکصد مورد در مساجد و محله ها بود و امسال نیز قرار است همین روال با کیفیت بیشتر و برنامه های جذاب تر دنبال شود و باید برنامه ها به بهترین نحو از سوی اعضای کمیته های 25 گانه ارائه، اجرا و برگزار شود.

 


حجت الاسلام هاشمی در رابطه با  شعار امسال ایام الله دهه فجر خاطرنشان کرد: تداوم، اقتدار و عزت انقلاب اسلامی در پرتوی ولایت مداری و همدلی دولت و ملت، شعار امسال ایام الله دهه فجر تعیین شده است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه در رابطه با برنامه های ایام الله دهه فجر در استان مرکزی، گفت: برگزاری باشکوه آیین استقبال از دهه فجر، برنامه های نمادین 12 بهمن از بیت تاریخی امام خمینی در خمین و حجره معظم له در حوزه علمیه اراک و به طور همزمان در بیش از 50 نقطه استان و برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در بیش از 160 نقطه از استان مرکزی را برخی از برنامه های امسال ایام الله دهه فجر است./842/202/ب1

ارسال نظرات