۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۳۰۷۵۰۸
آیت الله دری نجف آبادی:

گردهمایی نیروهای ارزشی تبیین کننده جبهه ولایت است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که گردهمایی نیروهای ارزشی تبیین کننده جبهه ولایت است و این مهم در استان مرکزی باید با جدیت دنبال شود، گفت: ملت ایران یک ملت با هویت است و هیچ توطئه، دسیسه و چالشی نمی‌تواند کشور را تحت تأثیر قرار دهد.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک شب گذشته در دومین گردهمایی نیروهای ارزشی استان مرکزی که در حسینیه بیت نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برگزار شد، بیان کرد: گردهمایی نیروهای ارزشی تبیین کننده جبهه ولایت است و این مهم در استان مرکزی باید با جدیت دنبال شود.

 

ایجاد شورای همگرایی نیروهای ارزشی کشور کاری ریشه دار و ماندگار

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که ایجاد شورای همگرایی نیروهای ارزشی کشور، یک کار عمیق، ریشه دار و ماندگار است، خاطرنشان کرد: امروز همگان شاهدیم که در کشور انتخابات متعدد برگزار می شود، دولت ها می آیند و می روند ولی آنچه که پایدار است، یک ملت است.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برگزاری دومین گردهمایی نیروهای ارزشی استان مرکزی و همچنین جلسات متعدد دیگر نشانگر  یک کار راهبردی، استراتژیک و دراز مدت در راستای تحقق آرمانهای بزرگ اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) است و این مهم نشان می‌دهد که این اقدام یک کار روزمره، فصلی و روتین برای برگزاری انتخابات نیست و باید تداوم داشته باشد.

 

جامعه روحانیان توطئه ها را به خوبی بررسی می کنند

امام جمعه اراک با بیان این که یکی از مهم‌ترین نعمت‌های ما وجود مقام معظم رهبری است که کشتی انقلاب را به سمت عزت و عظمت هدایت می‌کنند، گفت: این در حالی است که در کشورهای دیگر از این نعمت بزرگ برخوردار نیستند و به راحتی دچار آسیب می‌شوند.

 

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: جامعه روحانیان، ائمه جمعه و جماعات؛ افرادی پایبند به آرمان های امام و رهبری هستند و آفت ها، آسیب ها و توطئه ها را به خوبی بررسی می کنند و راه های مناسب را برای مقابله با خائنان و شیطنت های دشمنان بر می گزینند.

 

هیچ دسیسه و چالشی نمی‌تواند کشور را تحت تأثیر قرار دهد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که ملت ایران یک ملت با هویت است، خاطرنشان کرد: هیچ توطئه، دسیسه و چالشی نمی‌تواند کشور را تحت تأثیر قرار دهد.

 

امام جمعه اراک با بیان این که در ایران اسلامی باید همگان برای اجتناب از آسیب‌های موجود دست به دست هم داده و در چارچوب منویات امام راحل و مقام معظم رهبری و با همت‌های بلند پای لبیک خود ایستادگی کنند، گفت: اگر اهداف و آرمان‌های اسلام و انقلاب فراموش شوند، به ویژه اگر تفرقه و اختلاف ایجاد شود، در میانه راه، دچار آسیب خواهیم شد و این به ضرر همه است.

 

آیت الله دری نجف آبادی در رابطه با انتخابات پیش‌روی کشور گفت: هر دو انتخابات مجلس و خبرگان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند و باید با حضور موثر در عرصه‌های سیاسی بر آرمان‌های خود پافشاری کرده و از این مسیر پاسداری کنیم و بهانه به دست سایت‌های خارجی و منافقان و افتراهای آنها ندهیم./842/202/ب1

ارسال نظرات