۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۳۰۷۵۳۴

همایش 9 دی در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: همایش 8 دی در تالار وحدت دانشگاه تبریز و همایش 9 دی در مصلای اعظم این شهر برگزار می‌شود.
حجت الاسلام حسين تقي زاده، رييش شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی امروز در نشست ستاد هماهنگی برگزاری مراسم 9 دی و دهه فجر انقلاب اسلامی در استان، اظهار داشت: ویژه برنامه‌های 8 و 9 دی در استان مقدمه‌ای برای برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر است.

 


وی با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه و منظم آئین های دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: در این برنامه ها باید اندیشه ها و آرمان های امام راحل و منویات مقام رهبری محور قرار بگیرد، ضمن این‌که شناساندن ابعاد مختلف و پنهان فتنه 88 برای آحاد جامعه لازمه برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر است.

 


حجت الاسلام تقی‌زاده از برگزاری برگزاری همایش 8 دی در تالار وحدت دانشگاه تبریز و همایش 9 دی در مصلای اعظم تبریز خبر داد و افزود: به دنبال اهانت فتنه‌گران سال 88 به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مردم شهر تبریز روز هشتم دی تجمعی باشکوه در محکومیت این اقدام شنیع برگزار کردند و این حضور مقدمه حمایه میلیونی ملت ایران در 9 دی بوده است.

 


وی برپایی پنج هزار نشست روشنگری توسط پایگاه های بسیج، 700 گفتمان دینی با عنوان بصیرت افزایی در مدارس استان، مسابقات مختلف علمی، فرهنگی و ادبی، نمایشگاه های عکس و فیلم در مدارس، شب های شعر و برگزاری مناظره های دانشجویی را از دیگر برنامه‌های دهه فجر در استان برشمرد.

 


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیاناین‌که انقلاب اسلامی ایران به سادگی علیه مستکبران پیروز نشده است، افزود: در جنگ هشت ساله دشمنان اسلام و انقلاب به صورت علنی و رو در رو مقابل جمهوری اسلامی قرار گرفتند و در جریان فتنه گری های سال 88 دشمنان ناجوانمردانه به میدان آمدند.

 


وی ادامه داد: این فتنه باعث تفرقه در کشور شد و شیرینی حماسه عظیم انتخابات با شکوه ریاست جمهوری به کام ملت تلخ شد و بهانه دخالت بیگانگان در مسایل داخلی فراهم شد، اما ملت ایران با اتکا به خدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور به موقع در صحنه و خلق حماسه های 8 دی در تبریز و 9 دی در سراسر کشور این فتنه بزرگ خنثی شد.

 


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این‌که سنگینی این فتنه در اظهارات مختلف مقام رهبری نمود دارد، یادآور شد: باید ابعاد مختلف فتنه 88 به نسل های جوان به درستی تبیین شود تا کشور در برابر توطئه ها و فتنه گری های مختلف مصون بماند.

 


حجت الاسلام تقی‌زاده با اشاره به این‌که هدف اصلی فتنه 88 براندازی انقلاب اسلامی ایران بود، افزود: اگر از حوادث تاریخی عبرت گرفته نشود، ممکن است دشمن بار دیگر به بهانه های مختلف پروژه نفوذ را آغاز کرده و پایه‌های نظام اسلامی ایران را متزلزل کند./935/202/ب3

ارسال نظرات