۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۳۰۷۵۶۸
امام جمعه آبگرم:

عده‌ای نبود وحدت در بین اصولگرایان را به جامعه تلقین می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آبگرم با بیان اینکه یکی از آفت‌هایی که مانع ایجاد وحدت می‌شود، فساد و آلودگی است، گفت: عده‌ای به دنبال تلقین کردن این موضوع به جامعه هستند که اصولگرایی به وحدت نمی‌رسد.
حجت الاسلام علي صالحي

حجت‌الاسلام علی صالحی، امام جمعه آبگرم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین با اشاره به شاخصه‌های مجلس تراز اسلامی گفت: مجلس یکی از ستون‌های حکومت اسلامی است و اگر نمایندگان با چهره و عملکرد انقلابی وارد مجلس نشوند نظام اسلامی به خطر می‌افتد.

 

وی با تأکید بر اینکه انقلاب ایران بر پایه استکبارستیزی استوار است، اظهار کرد: لازم است که نمایندگان نیز با روحیه‌ای که امام خمینی(ره) و شهید مدرس داشتند وارد مجلس شوند و ضمن تبعیت از آرمان‌های امام با روحیه جهادی کار کنند.

 

امام جمعه آبگرم با اشاره به انتخابات نمایندگان مجلس خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال نفوذ است و در این میان از هر روزنه‌ای استفاده خواهد و شاید یکی از ارکان مهمی که فتنه‌گران و دشمنان برای نفوذ و دسترسی به آن نقشه دارند همین مجلس اسلامی است.

 

شناسایی چهره‌ای منفعل و عافیت‌طلب نخستین گام دشمن برای نفوذ است

این مسؤول با اشاره به لزوم آگاه‌سازی مردم و دقت در انتخاب‌ها ابراز کرد: دشمن در نخستین مرحله نفوذ خود سعی دارد چهره‌های عافیت‌طلب و منفعل را شناسایی و از آن‌ها برای ارکان مهم استفاده کند.

 

حجت‌الاسلام صالحی با اشاره به راه‌های رخنه دشمنان در نظام اسلامی گفت: قطع‌یقین دشمن از تمام توان خود برای نفوذ استفاده خواهد کرد و در این میان داشتن هوشیاری و هوشمندی یک اولویت مهم است.

 

وی با اشاره به وحدتی که باید بین چهره‌های مذهبی و انقلابی ایجاد شود، تصریح کرد: همه بر لزوم ایجاد وحدت تأکید دارند در حالی که این مهم بیشتر نیازمند اقدام عملی بوده و نخستین گام این است که افراد وابستگی نداشته باشند.

 

امام جمعه آبگرم با بیان اینکه یکی از آفت‌هایی که مانع ایجاد وحدت می‌شود فساد و آلودگی است، عنوان کرد: عده‌ای به دنبال تلقین کردن این موضوع به جامعه هستند که اصولگرایی به وحدت نمی‌رسد.

 

برای رسیدن به وحدت اختلاف سلیقه‌ها باید کنار گذاشته شود

این مسؤول افزود: اختلاف سلیقه در هر اجتماع و گروهی وجود دارد که برای رسیدن به وحدت باید کنار گذاشته شود هر چند حزب‌گرایی هم چندان در دین مورد قبول نبوده و توصیه نشده است و امام علی(ع) می‌فرمایند که به دنبال اشخاص باشید نه احزاب و تنها راه علمائ را ادامه دهید.

 

حجت‌الاسلام صالحی در پایان با تاکید بر وجود اخلاق سیاسی در جامعه و فضای انتخابات، گفت: مردم باید با بصیرت همانند گذشته در انتخاب شزکت کرده و افراد اصلح را برای نهادهای مهم و تصمیم‌سازی کشور برگزینند و گوش به فرمان ولی فقیه باشند./955/302/ب2

ارسال نظرات