۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۸
کد خبر: ۳۰۷۶۷۷
تا پایان آذر ماه؛

جشن پایان دوره عمومی طلاب خواهر جامعه الزهرا برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ جشن پایان دوره عمومی طلاب حضوری و غیر حضوری ایرانی و بین الملل در جامعة الزهرا(س) به عنوان بزرگترین مرکز علمی و حوزوی خواهران کشور تا پایان آذر ماه توسط معاونت آموزش جامعةالزهرا(س) برگزار می‌شود.
جشن پايان دوره طلاب خواهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جشن پایان دوره عمومی طلاب حضوری و غیر حضوری ایرانی و بین الملل در جامعة الزهرا(س) به عنوان بزرگترین مرکز علمی و حوزوی خواهران کشور تا پایان آذر ماه توسط معاونت آموزش جامعةالزهرا(س) برگزار می‌شود.


این مراسم با حضور طلاب و استادان برتر حوزه در جامعة الزهرا(س) برگزار خواهد شد و حضور برای عموم طلاب در این مراسم آزاد است .


همچنین مهلت ثبت نام پذیرش سطح چهار جامعه الزهرا(س) در نیم سال دوم سال تحصیلی 95-94تمدید شد و علاقه مندان می توانند در یکی از رشته های تفسیر و علوم قرآن با گرایش تفسیر تطبیقی، رشته تفسیر و علوم قرآن، با گرایش علوم و معارف قرآن، رشته فقه و اصول، با گرایش فقه خانواده، رشته کلام اسلامی، رشته تاریخ اسلام، با گرایش تاریخ اهل ‌بیت (ع) و رشته فلسفه اسلامی، با گرایش حکمت متعالیه برای ثبت نام به سایتhttp://paziresh.jz.ac.ir کنند.

 

مکان برگزاری آزمون این دوره جمعه 18 دی ماه در سالن امتحانات جامعة الزهرا(س) خواهد بود.

 

اضافه بر این طلاب فارغ التحصیل سطح سه جامعه الزهرا (س)که تدوین پایان نامه آنها به پایان رسیده است و حداکثر تا تاریخ 15 دی ماه از آن دفاع می کنند می توانند با مراجعه به بخش پایان نامه ها و دریافت معرفی نامه نسبت به ثبت نام خود در آزمون ورودی سطح چهار حوزه ثبت نام کنند./968/ت303/ف2

ارسال نظرات