۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۶
کد خبر: ۳۰۷۶۸۰
ویژه خواهران؛

پذیرش طلاب و دانشجویان غیر ایرانی در دانشکده هدی

خبرگزاری رسا ـ دانشکده غیر دولتی هدی وابسته به جامعة الزهرا(س) از میان طلاب خواهر و خواهران غیر ایرانی، بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.
ثبت نام طلاب خواهر دانشکده هدي دانشکده هدي جامعه الزهرا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دانشکده غیر دولتی هدی وابسته به جامعة الزهرا(س) از میان طلاب خواهر و خواهران غیر ایرانی بدون کنکور دانشجو پذیرش می کند.


علاقمندان در مقطع کارشناسی می‌توانند در رشته‌های فقه و مبانی حقوق اسلامی ، فلسفه و کلام اسلامی و علوم قرآن و حدیث در این دانشکده ثبت نام کنند.


همچنین ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های شیعه شناسی با گرایش کلام، فلسفه و کلام اسلامی و علوم قرآن و حدیث خواهد بود.


علاقه‌مندان برای نام‌نویسی در این دانشکده و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند تا پایان آذرماه به پایگاه اینترنتی hu.jz.ac.ir مراجعه کنند.


همچنین هدف از تأسیس دانشکده غیر دولتی هدی از سوی جامعة الزهرا(س) فراهم کردن بستر ادامه تحصیل طلاب خواهری است که پس از فارغ التحصیلی از حوزه تمایل دارند در دانشگاه تحصیلات خود را ادامه دهند و تاکنون استقبال طلاب خواهر برای ثبت نام در این دانشکده خوب بوده است.


لازم به ذکر است، در گذشته امکان تحصیل خواهران غیر ایرانی در دانشکده غیر دولتی هدی فراهم نبود ولی در حال حاضر خواهران غیر ایرانی هم می‌توانند همانند خواهران ایرانی در دانشکده هدی تحصیلات دانشگاهی و غیر حوزوی خود را ادامه دهند./968/ت303/ف2

ارسال نظرات