۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۳:۱۷
کد خبر: ۳۰۷۶۸۳
در سومین همایش وقف و رسانه؛

خبرگزاری رسا در استان مرکزی رسانه برتر در حوزه وقف شد

خبرگزاری رسا ـ در سومین همایش وقف و رسانه، خبرگزاری رسا در استان مرکزی به سبب تلاش گسترده در انعکاس اخبار و ترویج سنت حسنه وقف، به عنوان رسانه برتر در حوزه وقف تجلیل شد.
خبرگزاري رسا در استان مرکزي به عنوان رسانه برتر در حوزه وقف تجليل شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رسانه ها به عنوان یکی از ظرفیت های مهم، ارزشمند و تاثیرگذار در جامعه محسوب می شوند، که از جایگاه بالایی برخوردار هستند.

 

رسانه ها امروز باید از ظرفیت های ارزشمند خود در راستای اهداف خداپسندانه استفاده کنند، که یکی از این اهداف خداپسندانه ترویج و نهادینه کردن سنت حسنه وقف در جامعه است.

 

بدون شک رسانه ها در تبیین فرهنگ وقف نقش تعیین کننده ای را بر عهده دارند؛ که در سال های اخیر، ایفای نقش رسانه ها در مسیر این امر خداپسندانه کاملا مشهود بوده است، همچنین توانسته اند به خوبی به رسالت با ارزش خود عمل کنند.

 

خبرنگاران و اصحاب قلم در طول سال همراه و همگام با اوقاف به نهادینه کردن فرهنگ غنی وقف می پردازند و به همین منظور چند سالی است که سازمان اوقاف و امور خیریه همایشی تحت عنوان وقف و رسانه را برگزار می کند.

 

سومین همایش وقف و رسانه با حضور حجت‌الاسلام سید رضا تقوی رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و مدیران رسانه ها، خبرنگاران و فعالان حوزه سنت حسنه وقف در اراک برگزار شد.

 

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در این همایش با بیان این که تمامی رسانه ها در کشور باید در مسیر محقق شدن سنت حسنه وقف در جامعه اسلامی گام بردارند، گفت: اصحاب قلم و رسانه با ترویج فرهنگ وقف در جامعه می توانند یاری گر سنت پسندیده وقف در کشور باشند.

 

در این همایش حجت الاسلام آیت الله عباسیان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی نیز با بیان این که اصحاب رسانه نقش موثری در ترویج سنت حسنه وقف و تبیین آن در جامعه دارند، گفت: رسانه ها به خوبی با ابزار ارزشمند خود می توانند فرهنگ و سنت حسنه وقف را در جامعه بیش از پیش گسترش دهند.

 

شایان ذکر است، در سومین همایش وقف و رسانه، خبرگزاری رسا در استان مرکزی به سبب تلاش گسترده در انعکاس اخبار و ترویج سنت حسنه وقف در جامعه به عنوان رسانه برتر در حوزه وقف تجلیل شد./842/202/ب1

ارسال نظرات