۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۳۰۷۶۹۶
عضو مجمع نمایندگان حوزه علمیه:

داعش زاده اسلام خشن و تشیع لندنی خروجی اسلام رحمانی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه دشمنان برای تحریف اسلام، خشونت و رحمانیت افراطی را ترویج می‌کند، گفت: خروجی اسلام خشن، داعش و خروجی اسلام رحمانی، شیعه لندنی است در واقع سطحی نگری از اسلام واقعی است که دشمنان دنبال همین هستند که مسأله اسلام را بی‌ارزش جلوه دهند، در اسلام رحمانی جهاد و امر به معروف و نهی از منکر وجود ندارد و آزادی‏های غربی را توجیه می‏کند.
اسلام رحماني

حجت الاسلام خلیل عالمی، عضو مجمع نمایندگان حوزه علمیه در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه این مسأله تازه ای نیست که دشمنان می‏خواهند اسلام را وارانه نمایش دهند، ابراز کرد: کسانی که اسلام اصیل را شناخته اند و منافع خود را در خطر دیدند همیشه درصدد این کار بودند که نور الهی را خاموش کنند آیه« لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ » اشاره به همین دارد.

 

وی افزود: همان گونه که خداوند متعال اراده‏اش بر این است که اسلام برای همیشه جاودانه بماند دشمنان اسلام نیز سعی کرده اند همیشه دین را منحرف کنند که این کار تازه‏ای نیست بلکه در صدر اسلام و در مقابل دین پیامبر(ص) نیز اسلام اموی را که خاندان ابوسفیان ترویج می کردند وجود داشت.

 

عضو مجمع نمایندگان حوزه علمیه ادامه داد: اگر اسلام در هویت واقعی خودش نشان داده شود مستکبران و کسانی که دنبال ظلم هستند را سر جای خودشان خواهد نشاند؛ بنابراین مستکبرین همواره درصدد این بودند که اسلام را وارونه جلوه دهند و این یک حربه جدیدی نیست.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه مستکبرین با سه راهبرد به جنگ با اسلام ناب آمده اند و زمانی که دین اسلام خواست به مردم معرفی شود دشمنان با این سه استراتژی به مقابله با دین پرداختند، تصریح کرد: اولا اینکه می‏دانستند بشر بدون دین نمی تواند زندگی کند؛ بنابراین برای تامین نیازهای معنوی ملت ها روی آوردند به دین سازی که خروجی آن عرفان های کاذب است که از آمریکا نشأت می‏گیرد؛ حتی اگر در کشورهای دیگر مانند هند هم دیده شود از آمریکا منتشر می‏شود.

 

حجت الاسلام عالمی با بیان اینکه ترویج اسلام هراسی در تمام جهان دومین راهبرد دشمنان است، گفت: این جریان اخیرا در خیلی از کشورهای دنیا دیده می‏شود که خروجی این استراتژی برعکس جلوه دادن آیه  قرآن مقدس « مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ وَالَّذینَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم » است.

 

وی اضافه کرد: آنها در راستای پروژه اسلام هراسی، گروه‏هایی را از جامعه اسلامی انتخاب می‏کنند و به نام اسلام تربیت و به دنیا معرفی و از آنها پشتیبانی می‏کنند که دست به کارهای خشونت آمیز بزنند، امروزه گروهای تکفیری و سلفی را آمریکا به وجود آورده تا چهره ای خشونت آمیز از اسلام در جهان به نمایش گذارد.

 

حجت الاسلام عالمی ادامه داد: کتاب خاطرات کلینتون وزیر خارجه آمریکا با عنوان« انتخاب‏های سخت» به این موضوع اشاره دارد که به وجود آوردن داعش کار ما بود؛ بنابراین از خود جهان اسلام گروه هایی را تربیت می‏کنند که دست به خشونت زنند و اسلام هراسی را در دنیا منتشر کنند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه ایجاد این جریان ها برای دشمنان منفعت دارد، تصریح کرد: اسلام رحمانی چند سالی است که معرفی شده است، اسلام رحمانی که اسلام بی خطر و بی‏اثری است به انتشار این اسلام می‏پردازند در واقع اسلام رحمانی همان اسلام لیبرال است و اسلامی که هیچ خاصیتی ندارد و می خواهند این اسلام را را ترویج دهند تا مردم از اسلام ناب محمدی فاصله بگیرند.

 

عضو مجمع نمایندگان حوزه علمیه افزود: خروجی اسلام خشن، داعش است و خروجی اسلام رحمانی، شیعه لندنی است در واقع سطحی نگری از اسلام واقعی است که دشمنان دنبال همین هستند که مسأله اسلام را بی ارزش جلوه دهند، در اسلام رحمانی جهاد و امر به معروف و نهی از منکر وجود ندارد و آزادی‏های غربی را توجیه می‏کند.

 

وی در پایان گفت: مستکبرین با این کار می‏خواهند اسلام را خلع سلاح کنند و خودشان در جهان اسلام و در میان مسلمانان حضور دائمی داشته باشند، اینها با اسلام برده دلار و غرق در فساد مانند اسلام کشورهای عربی حوزه خلیج فارس کاری ندارند، دشمنان از اسلام استکبار ستیز می ترسند؛ بنابراین درصدد وارونه جلوه دادن آن هستند آنها می‏خواهند برای تأمین منافع نامشروع خودشان که اسلام اصیل مانع است در کنار این اسلام یک اسلام بدلی که ظاهرش فریبنده است را ایجاد کنند تا بتوانند به منافع خودشان برسند./875/ت303/ف

ارسال نظرات