۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۳۰۷۷۰۳
مدیر مدرسه علمیه ولیعصر بروجرد:

مخاطب شناسی مهم ترین عامل موفقیت در عرصه تبلیغ است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) بروجرد با بیان این که مخاطب شناسی مهم ترین عامل موفقیت در عرصه تبلیغ است، گفت: این مهم در حوزه های علمیه مورد توجه ویژه طلاب قرار می گیرد.
گفتمان ديني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام ابراهیم یار محمدی مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج) بروجرد، ظهر امروز، در nیدار با رییس تبلیغات اسلامی این شهرستان گفت: طلاب این مدرسه علمیه در جهت انجام فعالیت های تبلیغی افرادی توانمند هستند.

 

وی با بیان این که مدارس علمیه ظرفیت عظیمی در جهت تربیت طلاب و نیروهای توانمند و با استعداد به منظور گسترش معارف دینی و اسلامی هستند، افزود: این قشر می توانند با برقراری رابطه ای گرم با جوانان آنان را از دسیسه های فرهنگی دشمن آگاه سازند.

 

حجت الاسلام یارمحمدی با اشاره به این که امروز نوک پیکان دشمن در عرصه فرهنگی به سمت جوانان است، اظهار داشت: آگاه سازی آنان در جهت مقابله با توطئه های دشمن در این جبهه جنگ نرم مهم ترین وظیفه روحانیت و متولیان امر است.

 

وی در ادامه از فعالیت تبلیغات اسلامی در جهت برگزاری گفتمان های دینی و اثرگذار در مدارس و بین قشر نوجوان و جوان قدردانی کرد و گفت: تعامل مدرسه علمیه و تبلیغات اسلامی در این زمینه بسیار اثرگذار خواهد بود.

 

مدیر مدرسه علمیه ولیعصر بروجرد با اشاره به این که مخاطب شناسی از مهم ترین آموزش هایی است که برای طلاب درنظر گرفته می شود، افزود: مخاطب شناسی مهم ترین عامل موفقیت یک طلبه و مبلغ در عرصه تبلیغ و انتقال واقعیت ها است.

 

وی با اشاره به برگزاری گفتمان دینی با همکاری تبلیغات اسلامی بروجرد در مدرسه علمیه ولیعصر گفت: گفتمان های دینی مهم ترین دستاورد تبلیغات اسلامی است.

 

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد، در ادامه این دیدار گفت: در جامعه امروز فرهنگ از مهم ترین مسائلی است که باید مورد توجه ویژه متولیان امر قرار گیرد.

 

وی با بیان این که تبیین فرهنگ اسلامی و رواج یافتن سبک زندگی اسلامی راه گشای بسیاری از مشکلات در دیگر عرصه ها است، افزود: کار کردن در زمینه مسائل فرهنگی و مذهبی نیازمند همت بلند است.

 

حجت الاسلام جعفر پور با اشاره به این که در طول سال گفتمان های دینی فراوانی در مدارس برگزار می شود، عنوان داشت: هف از برگزاری این گفتمان ها جلوگیری از ترویج اهداف دشمن است.

 

وی با اشاره به این که برگزاری گفتمان های دینی با محوریت نیازهای روز جامعه صورت می گیرد، اظهار داشت: تعامل حوزه با دانشگاه و تبلیغات اسلامی امری مهم در راستای اثرگذار بودن گفتمان ها است.

 

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد با بیان این که در جامعه امروز با بالا رفتن آمار نگران کننده مشکلات فرهنگی در جامعه نهادهای فرهنگی نقش فعال تری داشته باشند، گفت: تعامل و همکاری نهادهای فرهنگی و اثرگذار و حضور حوزه های علمیه در این زمینه بسیار چشمگیر است.

 

وی در پایان خواستار همکاری های بیشتر حوزه علمیه با این نهاد در انجام فعالیت های فرهنگی مذهبی در جهت جذب بیشتر اقشار مختلف جامعه به محافل مذهبی، اثر پذیری و نفوذ بیشتر آنان در بین خانواده ها شد./9459/202/ب3

ارسال نظرات